fbpx

בסניף החדש של "מכבי" בחצור הגלילית יוענקו שירותי רפואה שבעה ימים בשבוע כולל רופא תורן בשבת

למרות המתיחות בגבול הצפוני ולמרות אתגרי התקופה, במכבי שירותי בריאות בחצור הגלילית חנכו השבוע את המרכז הרפואי החדש בשכונת יובלים ברחוב אשחר 1 סמוך לכיכר 8.

צילום: מכבי שרותי בריאות.

במרכז החדש יינתן מענה רחב לתושבי חצור והסביבה שיוכלו ליהנות מהרחבת שירותי רפואה וזמינות משמעותית. במרכז הרפואי החדש יוענקו שירותי רפואה שבעה ימים בשבוע, כולל רופא תורן בימי שבת בשעות 9:00-11:00. במרכז הרפואי החדש יינתנו שירותי רפואת ילדים, משפחה, מרפאת אחיות ושירותי מעבדה. בהמשך יתווספו שירותי רפואת נשים ובית מרקחת ועוד שירותים נוספים. במכבי מדגישים כי המרכז הרפואי הוותיק בבן ציון נתניהו 22 ממשיך לעמוד לרשות החברים עם כל השירותים.

איריס מנחם, מנהלת מכבי בצפת\חצור: לאחר מאמצים רבים הרחבנו ופרסנו משמעותית את שירותי הרפואה למען התושבים, מכבי שמה כמטרה להנגיש עבורם רפואה איכותית בקהילה. במרכז הרפואי חברי מכבי יוכלו לפגוש את רופאי המשפחה, הילדים והנשים המוכרים ובכך לשפר את הזמינות לשירותים הנחוצים בייחוד בימים אלו".

ר' מאיר גרוס, ס. מנהלת המרחב ומנהל המרכזים הרפואיים של מכבי בחצור: "אנו נחושים להמשיך ולפתח את המצוינות ברפואה באזור. עם פתיחת המרכז הרפואי החדש, מכבי תמשיך להוביל את סטנדרט השירות הגבוהה בישראל גם בשכונת 'האשחר' תוך הענקת יחס אישי ושירות מכל הלב כפי שתושבי חצור כבר מכירים. נמשיך לפתח ולהתאים את השירותים לטובת תושבי חצור הגלילית".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן