בעקבות שריפת הבית בשכונת מנחם בגין:רה״ע אוחנה שוחח עם המשפחה והציע דיור חלופי

צילום: כיבוי והצלה צפון

תחילתו של החורף והקור שנוחת על בירת הגליל שוב מגביר את סכנת השריפות. גם השנה, אירוע חריג של שריפת בית בצפת הסתיים בלא נפגעים. ביום שישי לפנות בוקר נשרף בית בשכונת מנחם בגין ורק בזכות עבודה מקצועית ומהירה של צוותי הכבאות, נמנע אסון גדול יותר.

מיד עם תחילת האירוע, עודכן רה״ע שוקי (יהושע) אוחנה ולאחר מכן הופעל נוהל החירום העירוני הכולל בשלב הראשוני סיוע של אגף הרווחה העירוני. למקום הגיעו צוותי האגף, כאשר עובדת סוציאלית עמדה בקשר רציף עם בני המשפחה. גם רה״ע הגיע לזירה ולאחר מכן שוחח מספר פעמים עם בני המשפחה. אוחנה:״ הצעתי למשפחה דיור זמני חלופי והפניתי אותם למספרי טלפון רלוונטיים, בהם יוכלו לקבל סיוע רציף.  צוותי אגף הרווחה הועמדו בכוננות וחלקם הוקפצו לזירה. צר לי על הנזק לרכוש, אולם אין נפגעים ובהחלט מדובר בנס חנוכה״.

אוחנה פרגן לתושבי העיר על הרצון לסייע. ״ יש לנו ערבות הדדית נפלאה בצפת. אני מברך את כל התושבים שהתקשרו והציעו סיוע. התושבים לצד צוותים מקצועיים של אגף הרווחה ומערך החירום העירוני, יוצרים בצפת חוסן אמיתי״.

בתוך כך, בזמן שנמשכת חקירת הדליקה, עיריית צפת מבקשת מהתושבים להגביר עירנות בכל הנוגע לאמצעי חימום בחורף ולהפעיל תנורים המוגדרים כבטוחים ולהימנע משימוש בתנורי ספירלה ותנורים אחרים עם אש גלויה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן