fbpx

בפיקוד הצפון אומרים תודה למתנדבים – האלוף כוכבי העניק תעודות הוקרה

השבוע נערך טקס הוקרה למתנדבים של פיקוד הצפון בראשות מפקד פיקוד הצפון, אלוף אביב כוכבי, ובהשתתפות מפקדי האוגדות, קציני המטה בפיקוד, המתנדבים ובני משפחותיהם.  בטקס ניתנו תעודות הוקרה לכלל מתנדבי הפיקוד. 
unnamed
 
״כולנו כמפקדים מסתובבים בבסיסים ותמיד רואים אתכם המתנדבים. ישנה תחושה כאילו אתם נמצאים מאחורי הקלעים, והערב הזה נועד להגיד שאנו רואים את תרומתכם ועליה תודה רבה לכולכם.
אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת ביותר, אבל מדינת ישראל הייתה מיום הקמתה כזאת שצריכה להיבחן מעת לעת במבחן העליון של הבטחון והיא המלחמה",אמר בנאומו האלוף כוכבי.
unnamed
עוד הוסיף האלוף כוכבי: "פיקוד הצפון מרכז את מאמציו להיות מוכן בצורה הטובה ביותר. אנו שוקדים על אימונים, תוכניות אופרטיביות ואני חושב שגם את אלה הגברנו, אבל בסופו של יום המוכנות מורכבת מעשרות אלפי קיטבגים, פרטי קשר, אמצעים וכו'. אני מקווה שלא נצטרך לעמוד במבחן המלחמה, אך במידה ונעמוד בו אני יודע שיש לנו יחידות מצוינת שיעשו את  המוטל עליהן ברמה מקצועית גבוהה : בטנקים, בנגמשים או על גב החיילים ולכם יש חלק במוכנות ובאיכות של הכוח שינוע. אני מעריך את העבודה הרבה והקשה שלכם ואומר זאת בשם צה״ל כולו -יש לנו הערכה רבה לכולכם.״
 
נציגת המתנדבים, דוברלה: "ההתנדבות איננה חובה אלא זכות, וזכות שזכו בה אלה שנהנים להעניק זמן ללא תמורה או שכר.אפשר לומר שההתנדבות דומה לחיוך, גם הנותן וגם המקבל זוכים. השעות שאנו מקדישים להתנדבות מביאות לנו תועלת והנאה לסייע לצרכי הצבא.צה"ל מאפשר ליישם עוד ביטוי של ארץ ישראל היפה ולהוכיח שכל אדם יכול להביא תועלת. אנחנו לא נתעייף כל עוד לא יתעייפו מאתנו". 

 

דילוג לתוכן