fbpx

בצפת החלו בעיקור וסירוס חתולי רחוב

שבוע לאחר שבעיריית צפת הציבו פינות האכלה ברחבי העיר לדאגה לבעלי החיים הקיימים בצפת, ולאחר שיחד עם השיטור העירוני ביצעו פעילות לצמצום תופעת הכלבים המשוטטים, החלו בעיריית צפת באמצע השבוע האחרון במבצע נרחב של לכידת חתולים משוטטים.

ניידת מיוחדת  שהינה מעבדה לטיפול בבעלי חיים הגיע לצפת ותשהה בעיר הצפונית במשך שבועיים. במסגרת הפעילות, צוותי שטח מיוחדים יבצעו סיורים בצפת וילכדו חתולים ברחובות השונים , החתולים יובאו למרפאה וטרינרית ניידת מיוחדת, המופעלת על ידי השירות הווטרינרי באשכול גליל מזרחי, ובניידת יתבצעו ניתוחים וטיפולים מיוחדים- עיקור לנקבות, סירוס לזכרים, חיסון נגד כלבת, זריקות אנטיביוטיקה וטיפולים מונעים נוספים.

לאחר הטיפול החתולים יישארו באשפוז במשך כ- 24 שעות להחלמה מלאה, ובתום התהליך יוחזרו לשטח ממנו נאספים.המבצע הינו כחלק משיתוף פעולה בין עיריית צפת לשירות הווטרינרי האזורי באשכול גליל מזרחי בניהולו של ד"ר רועי דוידסון- הווטרינר של העיר צפת. על פי התקציב שגייס ראש עיריית צפת שוקי אוחנה הטיפול יינתן לכ-200 חתולי רחוב בצפת. "במידת הצורך נדאג לתקציב נוסף שישלים את הטיפול בסוגיה זו" ציינו ברשות המקומית והוסיפו כי כל תושב המעוניין לדווח על חתולי רחוב משוטטים שיש ללכוד ולנתח יש לחייג למוקד הווטרינרי האזורי- *8451

השאר תגובה

דילוג לתוכן