fbpx

ברפא"ל לא רק מפתחים אמצעי לחימה גם תורמים לקהילה

עובדי רפא"ל תרמו 50,000 ש"ח למרכז הרפואי לגליל עבור רכישת ציוד רפואי מציל חיים.

c562f905-e9dc-410f-836c-1a064fd23461

השבוע הגיעו יושבי ראש ועדי העובדים של רפא"ל לפגישה עם ד"ר מסעד ברהום מנהל המרכז הרפואי וחברי ההנהלה הבכירה שהודו להם על תרומתם. עובדי רפא"ל תורמים למרכז הרפואי מדי שנה באמצעות עמותת ידידי המרכז הרפואי, כאשר התרומה השנה מיועדת לרכישת מכשיר בדיקת לב במאמץ למכון הלב הפועל במסגרת המחלקה הקרדיולוגית בראשותו של ד"ר שאול עטר.

ד"ר עטר: "אנו רואים חשיבות רבה בשילוב בין מקצועיות הצוות הרפואי במחלקה לבין רכישת ציוד חדש, המאפשר מענה רפואי מהיר ומדויק שנועד לאתר מצבים מסכני חיים, להציל חיים ולתת מידע מלא ככל האפשר על מצבו של המטופל. המכשיר החדש משדרג את פעילות מכון הלב ומשפר את יכולת הצוות הרפואי לתת מענה רפואי הולם למטופלים. מטופלים רבים נזקקים לעבור בדיקת מאמץ על מסלול הליכה (הליכון) ומתקשים לעמוד בזה בשל מגבלות גיל או מגבלה בריאותית אחרת. המכשיר החדש מותאם עבור כלל המטופלים, ובעיקר למטופלים עם מגבלות אורטופדיות קשות או אי ספיקת לב".

יוסי לוי, מנהל הרווחה הקהילתית בחברת רפא"ל ציין, את התפתחות המרכז הרפואי בשנים האחרונות ואת הטיפול הרפואי והמקצועי שמוענק לקהילה, ובכלל זה לאלפי עובדי רפא"ל ובני משפחותיהם. עוד השתתפו בפגישה מטעם ועדי רפא"ל: רבקה סמילנסקי, רפאל קבסה, שירן אבו גזל ותמיר תדהר.

ד"ר ברהום: "ברצוני להודות מקרב לב לעובדי רפא"ל המהווים גוף חשוב ומרכזי בתחומם בישראל הפועל ללא לאות בכל ימות השנה למען ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה. כמרכז רפואי הנמצא בחזית הצפונית של ישראל, אנו רואים חשיבות במעורבות הקהילה והחברות המובילות ומקווים כי נוכל בקרוב לבשר על גופים נוספים שנרתמים לקידום פרויקטים משמעותיים למען תושבי הגליל".

דילוג לתוכן