fbpx

בתקווה שהתחלואה בקורונה לא תשבש: עיריית צפת נערכת לכליזמרים – שמעון בוסקילה ושירי מימון בערב הפתיחה

למרות הנתונים הלא מעודדים במספרי התחלואה בקורונה כולל עלייה בתחלואה בצפת והאזור מה שהביא לפתיחה המחודשת של מחלקת הקורונה במרכז הרפואי "זיו" בעיר, בעיריית צפת נערכים כרגיל לקיום שלושת ימי הפסטיבל החל מ-17 באוגוסט.

צילום: אוהד רומננו – יחסי ציבור.

לאחר קיץ 2020 עגום במיוחד בשל הקורונה נערכה עיריית צפת עם תכנית אירועים ופעילות רחבה, שתוככנה עוד כשישראל הייתה נקירה מהווירוס. כעת מתווסף אליהן סימן שאלה בשל מצב התחלואה וככל שהמדינה תצליח לבלום את העלייה הסיכויים שלא יהיו החלטות על שינויים כל שהם במתווה הקהל. לאחר שנים שמארגני הפסטיבל הציגו את תוכניית הפסטיבל בפני התקשורת מספר חודשים לפני קיום המופעים עקב החשש משינויים התכניה המלאה טרם הוצגה והסתפקו בהודעה לציבור על אומני הערב הראשון. הזמר שמעון בוסקילה שהופיע בצפת בפסטיבל ה-29 חוזר לצפת הפעם עם שירי מימון להם יש הופעה משותפת. השניים יבצעו ממיטב להיטיהם כולל ביצוע מיוחד ברוח הפסטיבל.

השנה החליטו בעיריית צפת יחד עם חברת ההפקה על יצירת 'שילובים' מיוחדים. לצד מופעים קלאסיים של מוסיקת הכליזמרים יופיעו בצפת אמנים בכירים מהמוסיקה הישראלית בביצועי כליזמרים במטרה לחבר גם את הדור הצעיר למוסיקת הכליזמרים. פסטיבל הכליזמרים בצפת ה-34 למרות שדלגו על ה-33 בגלל הקורונה. הפסטיבל נחשב הגדול בעולם מוסיקה נשמה יהודית, יתקיים השנה בתאריכים 17-19.8, ט'-י"א באלול. בפסטיבל שהינו בניצוח האומנותי של חנן בר סלע- אמן הקלרינט המוביל, יופיעו למעלה מ 150 נגנים וזמרים מידי ערב בפריסה נרחבת עם 5 במות מרכזיות ועשרות נגנים בין הסמטאות הקסומות.

השאר תגובה

דילוג לתוכן