fbpx

גוש של יחסי אנוש: מנהל משאבי אנוש של מרום הגליל פורש לגמלאות

גוש ממדוח, תושב הכפר הצ'רקסי ריחניה, סיים השבוע את תפקידו כמנהל משאבי אנוש במרום הגליל, זאת לאחר שכבר לפני חצי שנה הגיע לגיל הפרישה (67) אבל נעתר לבקשת המועצה והאריך את כהונתו בחצי שנה נוספת.

unnamed

ממדוח הקדיש את חייו המקצועיים לעשייה ציבורית לטובת הכלל במשך שלושה עשורים. הוא  החל את דרכו כמנהל משאבי אנוש במועצה בשנת 1993 וקנה לעצמו מוניטין מוצדק של אדם אהוב ומוערך. לפני כן שימש כמנהל רכש ולוגיסטיקה. "בכל אחד מהתפקידים הטביע את חותמו ועשה את תפקידו בנאמנות ובמסירות ותיבל את עשייתו בכריזמה האישית הייחודית לו", ציינו חבריו לעבודה.

"בתפקידו כמנהל משאבי אנוש ראה ממדוח לנגד עיניו את העובד כאדם, תוך שהוא מגלה אנושיות ומסירות רבה לעובדים ולצרכים האישיים של כל אחד ואחת", מסרו עמיתיו. בנוסף הוא כיהן כחבר מליאת המועצה עשר שנים בהן פעל לקידום נושאים רבים ובמיוחד הותיר את חותמו בכל הקשור לאחדות הקהילה במרום הגליל. מלבד תפקידיו הפורמליים והיותו חבר מליאה, שימש גם בתפקידים ציבוריים רבים בהם: יו"ר ועד היישוב ריחניה, נציג ציבור בבתי משפט, חבר בהנהלת המתנ"ס ועוד.

unnamed

 

עם הגיעו לגיל הפרישה ביקש ממדוח לצאת לגמלאות ולדאוג למשפחתו. ראש המועצה עמית סופר לא הסתיר את קשיי הפרידה; "היכרותי עם גוש ממדוח ארוכת שנים ומעמיקה. גם במסגרת יחסי העבודה במועצה ועוד קודם לכן כיוון שממדוח הינו עמוד תווך בקהילת מרום הגליל ופועלו מוכר היטב.

כמנהל משאבי אנוש תכונותיו הבולטות כאיש אמת, יושר והגינות, איש ששם את הכל על השולחן, קנו לו מוניטין ומעמד בקרב העובדים של איש שניתן לסמוך עליו ועל מילתו. בסיס זה איפשר לו לעשות את עבודתו על הצד המקצועי הטוב ביותר ולאזן בין הגנה על זכויות העובדים לבין ייצוג נאמן של צרכי המערכת.

ממדוח ייחסר מאוד מבחינה מקצועית למערכת הציבורית במרום הגליל שכן הוא חלק מרכזי וחשוב מהרקמה האנושית שלנו כקהילה. העבודה לצידו הייתה מספקת מהנה ומעוררת השראה. אנחנו לא נוותר על ניסיונו העשיר, חוכמתו ותבונתו וכאיש עצה וסוד הוא בוודאי ימשיך ללוות אותי". ראש המועצה הוסיף: " מגיע לאדם בגילו ואחרי תרומתו הגדולה לפרוש לגמלאות ולהשקיע את הזמן והאנרגיה בבית ובמשפחה".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן