fbpx

גיבוש חברתי של נציגי החרדים והחילונים בעיריית ירושלים נערך בצפת

כ-20 נציגי החרדים והחילונים בעיריית ירושלים ובני זוגם, ובראשם ראש העיר ניר ברקת עשו את הסופ"ש האחרון בגיבוש חברתי בצפת. 

יוליה פרידמן,מנכ"לית המלון עם ראש העיר,ניר ברקת.

הגיבוש כלל לראשונה בין נציגי החילונים לנציגי הדתיים בעיריית ירושלים.  המקום שנבחר לארח את המפגש ההיסטורי היה מלון רות רימונים, בעיר צפת. צוות המלון, בראשותה של המנכ"לית יוליה פרידמן נערך באופן מיוחד לקראת בוא הקבוצה, כולל הכשרתו המחמירה של המלון והפיכתו לכשר למהדרין, על מנת שגם המשתתפים המחמירים ביותר מבין חברי הקבוצה יוכלו לקחת חלק וליהנות מהסופ"ש המרתק. 

החבורה שכללה פיגורות ירושלמיות ידועות כדב קלמנוביץ המשנה לראש העיר ויו"ר ארגון נפגעי פעולות איבה, מאיר תורג'מן סגן וממלא מקום ראש העיר ועוד. בנוסף הגיעו יחד עם ששת ילדיהם להשתתף בסופ"ש זוג העיתונאים סיוון רהב מאיר ובעלה ידידיה מאיר, אשר הרצו בפני הקבוצה.

את בוקר שישי בילו בסיור בהר דב שם שמעו סקירה ביטחונית. לאחר שקיבלו את המפתחות לחדרים התפנו 50 חברי הקבוצה לבלות את השבת בפנסיון מלא עם ארוחות שבת כשרות למהדרין, קבלת שבת ותפילות וכן הרצאות מרתקות.

עם צאת השבת, סיוון רהב מאיר הרצתה בפני חברי הקבוצה על מדיה במישור המוניציפלי ומיד לאחר ההרצאה היא ובעלה ידידיה וששת ילדיהם, מיהרו לעזוב את המלון, כדי לחזור הביתה, בעוד שאר חברי הקבוצה נשארו במלון והמשיכו את הבילוי המשולב בלימודים, כולל סיור עם אילן שוחט ראש העיר צפת, אשר הדריך את הקבוצה בסיור בסמטאותיה הקסומות של העיר העתיקה.

חברי הקבוצה, כולם כאחד, אמרו לצוות המלון כי נהנו מאוד מהאירוח במלון ומהעיר צפת וציינו במיוחד את יופיו של המלון, האוכל והשירות הנפלא.

דילוג לתוכן