fbpx

גליל עליון תארח את בלקן הבולגרית בליגה הבלקנית – המטרה לשים את ההפסד לירושלים מאחור

היה מרגש בראשית השבוע בכפר בלום. 13 שנה לאחר משחקה האחרון של הפועל גליל עליון בליגת העל עקב העברת הזכויות למועצה האזורית הגלבוע, היא החזירה עטרה ליושנה ושבה לליגה הבכירה במדינה. אומנם לפני 13 שנה נפרדה גליל עליון מהליגה בניצחון על הפועל ירושלים, 88:94, אך הפעם שבה לליגה עם הפסד לירושלים.

צילומים באדיבות הפועל גליל עליון

הפועל ירושלים אותה מאמן לא פחות ולא יותר אורן עמיאל, שחקנה של הגליל העליון עד סוף שנות ה-90 שהחל את קריירת האימון שלו בגליל כעוזר מאמן לעודד קטש, היה נרגש לחזור לפרקט בכפר בלום, הוא השאיר את החברות שלו עם המאמנים, פלג וגורדון בצד וניצח את המקומיים, 83:69. הקהל הביתי לא הותיר ספק, הוא ימשיך להיות העונה דומיננטי כפי שהיה בשנים האחרונות ובימיה היפים, קלעו לגליל עליון: ברייס וושינגטון (10 ריבאונדים) ואיתי מושקוביץ 13 כ"א, קייל גיבסון 12, אייק אירייבו 11, נמרוד לוי 9, עומר טל ושאבון לואיס 4 כ"א, גבי צ'צ'שווילי 2, אייזיאה אייזנדורף 1.

גליל עליון תנסה להשאיר את ההפסד מאחור כבר ביום שלישי כשתארח (18:00) את בלקן בוטבגרד הבולגרית במסגרת הליגה הבלקנית. מאמן הקבוצה, ברק פלג, התייחס למשחק הראשון בליגה הבלקנית: "אנחנו שמחים לקחת חלק בליגה הבלקנית. כל קבוצה תחרותית צריכה לשאוף לשחק בשתי מסגרות, למרות העומס והטיסות. יותר משחקים זה יותר טוב. המשחקים בבלקנית יאפשרו לנו לתת דקות משחק לשחקנים נוספים בסגל. נוכל לחלק את הדקות כדי לקדם את השחקנים הצעירים של הקבוצה. לגבי קבוצת בלקן, מדובר בקבוצה מצויינת שמתחרה באופן קבוע על האליפויות בבולגריה. זו קבוצה עם ארבעה זרים שמשחקת בקצב גבוה מאוד. אין לנו הרבה זמן להתכונן למשחק וזה חיסרון מסוים מצד אחד, אבל היתרון הוא שזה מחייב אותנו לשים את המשחק מול ירושלים מאחורינו".

יו"ר הקבוצה טמיר אברהמס התייחס אף הוא לפתיחת העונה בבלקנית: "אנו נרגשים לקראת משחקנו הראשון בליגה הבלקנית. שמחים לקחת במפעל אירופאי ולפגוש מועדונים מרחבי אירופה. אנו בטוחים כי זו תוספת משמעותית למקצוענות של המועדון ולקהל האוהדים שלנו. מצפים לראות שוב את הקהל המדהים שלנו שדחף את הקבוצה מול הפועל ירושלים."

השאר תגובה

דילוג לתוכן