fbpx

גן התעשיה בפארק דלתון מתרחב: חברת מיטרוניקס שכרה כ – 5000 מ' להגדלת המפעל

החשיפה השבוע בשוק ההון על הרבעון החלומי של מיטרוניקס מפארק דלתון, "מה עומד מאחורי הזינוק של 170% במניית יצרנית הרובוטים לבריכה" הסבה הרבה נחת לתושבי האזור ולהנהלת פארק דלתון.

צילום: אבן צור תקשורת.

לאחרונה שכרה חברת מיטרוניקס הפועלת בפארק דלתון 2 מבנים ובסה"כ 5000 מ' נוספים להגדלת המפעל מגן התעשייה דלתון של התעשיין סטף ורטהימר. גן התעשייה של סטף בפארק דלתון משתרע כיום על שטח של 100 דונם מתוכם כ- 19,000 מ' בנוי. לאחרונה סיימו בנייה של 3 מבני תעשייה. אשר מגדילה באופן משמעותי את פארק תעשייה דלתון. אתר דלתון הוא אחד משבעת גני התעשייה שהקים בארץ התעשיין סטף ורטהימר.

אריה דהן, מנכ"ל גני התעשייה של סטף ורטהימר לשעבר אמר לפני כשנה, כי המטרה הינה להרחיב את גן התעשייה בדלתון ולמשוך תעשייה נוספת ויזמים לצפון הרחוק. עוד אמר דהן, כי חברת 'מטרוניקס' הבינלאומית, אשר לה מפעל בפארק בדלתון בשטח של 5700 מ"ר, תהיה חלק מההרחבה החדשה, וכי יתרת המבנים שיקומו, מיועדים להשכרה למפעלים וחברות נוספות." כאמור מיטרוניקס שכרה כ- 5000 מ' וכבר פועלת במבנים החדשים.ללו וילנסקי, מנכ"ל פארק דלתון "מיטרוניקס מספקת לנו בשורות משמחות בכל העת ומהווים תרומה ניכרת לפארק ולאזור. יו"ר פארק דלתון וראש המועצה האזורית מרום הגליל עמית סופר דיווח כי הגדלת שטח הפעילות של חברת מיטרוניקס בפארק דלתון תביא להעסקת 300 עובדים רק במפעל מיטרוניקס. אני מברך על כך בשמי ובשם שלושת ראשי הרשויות הנוספים השותפים בפארק דלתון.

השאר תגובה

דילוג לתוכן