fbpx

גן התעשייה דלתון קיבל היתר בנייה ל – 12 אלף מ"ר נוספים

גן התעשייה דלתון קיבל השבוע היתר בניה מהוועדה לתכנון ובנייה מרום הגליל, לתוספת מבנים לתעשייה  בשטח כולל של עוד 12,000 מ"ר נוספים.

גן התעשייה בפארק דלתון דלתון משתרע כיום על שטח של 100 דונם מתוכם כ- 12,700 מ' בנוי. התוכנית המאושרת כוללת בנייה של 8 מבני תעשייה. עד כה הושלמה בנייתם של ארבעה מבני תעשייה, ועתה עם מתן אישור ההרחבה, החלה השבוע בנייתם של המבנים הנוספים, לאכלוס מפעלים, אשר תגדיל באופן משמעותי את פארק תעשייה דלתון, אחד משבעת גני התעשייה שהקים בארץ התעשיין סטף ורטהימר.

אריה דהן, מנכ"ל גני התעשייה של סטף ורטהימר אומר, כי המטרה הינה להרחיב את גן התעשייה בדלתון ולמשוך תעשייה נוספת ויזמים לצפון הרחוק. עוד אמר דהן, כי חברת 'מטרוניקס'הבינלאומית, אשר לה מפעל בפארק בדלתון בשטח של4,000 מ"ר, תהיה חלק מההרחבה החדשה, וכי יתרת המבנים שיקומו, מיועדים להשכרה למפעלים וחברות נוספות. "הרחבת גן התעשייה בדלתון על גבול הצפון, מסמנת הצלחה בהבאת חברות תעשייה ומפעלים לישובים על גבול הצפון, אלו גם יביאו אפשרויות תעסוקה נוספות לכלל המגזרים באזור הגליל המזרחי, לישובים כמו: צפת, דלתון, אביבים, גוש חלב רחאניה ועוד. אין ספק, כי המודל המוצלח של גני התעשייה שהקים סטף ורטהימר בגבולות המדינה ובאופן הניהול הייחודי שלהם מקדם הלכה למעשה תעשייה בגליל ובנגב, ואני מקווה, כי מגמת הפיתוח תמשך" אומר דהן.

ללו וילנסקי, מנכ"ל פארק דלתון שליווה את תהליך הבקשה, אומר: "זו בשורה מאוד משמחת והיא תורמת בכל המובנים. ראשי הרשויות השותפות בפארק התעשייה דלתון הביעו את שביעות רצונם והכריזו, כי "תפן יזמות" תורמת לפארק ולתעסוקה באזור".

בגן התעשייה שבפארק דלתון הקימה קבוצת ישקר את מפעל מאסטראונד (MasteRound) לייצור כלי חיתוך. חברה זו, המעסיקה תושבים מהסביבה בלבד, השלימה בהצלחה שני סבבים ראשונים של גיוס והכשרת עובדים, וכבר הכפילה את גודל המפעל. גאלאתיאה (Galeatea) , חברה חדשנית בתחום הציוד לתעשיית היהלומים, עברה לגן התעשייה דלתון בשנת פתיחתו ב- 2006 בעודה חברת סטרט-אפ ומאז צמחה לחברה בינלאומית עם שוק יצוא נרחב.

חברות נוספות באזור התעשיה- חברת התרופות סקיור פרמצבטיקה בע"מ, את יצרנית הציוד לתעשיית הרפואה אלכם מדיקל בע"מ ואת יקבי הבוטיק דלתון , אדיר , רימונים כרמל מזרחי ועוד.פארק התעשייה דלתון  הינו בעל קצב הצמיחה המהיר ביותר בצפון הארץ, שאף נהנה מרמה גבוהה של הטבות ממשלתיות לתעשייה, ובו פועלים כ-85 מפעלים במגוון תחומים, כגון כלי חיתוך, פלסטיקה, אלקטרוניקה וכן מחקר ופיתוח, המספקים כ- 1580מקומות עבודה.

דילוג לתוכן