ג׳ל בסיס אלוורה להכנת קרמים

ג'ל בסיס אלוורה, מיועד להכנת קרמים המכילים אלוורה. הג׳ל מקל ומרגיע בתופעות שונות כגון גירודים, עקיצות, נפיחויות, כאבים ופגיעות שונות בעור, מסייע לטיפול לטפול בזיהומים כגון אקנה ועוד.

ג׳ל אלוורה. צילום: פלוראז׳

למרות שמדובר בצמח נפוץ ומוכר יחסית לאוכלוסיה, לעיתים קרובות קיים בלבול לגבי הג'ל ולגבי היתרונות והשימושים הרפואיים והקוסמטיים שלו. בשוק ישנם לא מעט מוצרים הנקראים ג'ל אלוורה, אך הם נבדלים זה מזה בכמות החומר הפעיל שיש בהם ובאפקט עצמו. כאשר מדברים על אלוורה מתכוונים למינים רבים ושונים אשר כולם מבוססים על משפחה מסוימת של צמחים שנקראת אלוי. משמעות שמו של האלוורה הוא "אלוי אמיתי", כלומר המילה ורה משמעה אמיתי. המשמעות היא שיש רק מין אחד של צמח זה שהוא ה-אמיתי, אשר ממנו ניתן להפיק את מלוא היתרונות הרפואיים הרבים המיוחסים לאלוורה. תכונותיו וסגולותיו של צמח האלוורה היו ידועות עוד מימי קדם, וככל הנראה הוא הגיע למזרח התיכון מאזורים שונים באפריקה. בתרבויות עתיקות רבות מאזורנו ישנו תיעוד של שימוש בצמח למטרות בריאותיות, לרבות במצרים העתיקה ובשומר העתיקה, וכן ברפואה ההודית ואצל היוונים.

כיום, עם ההתפתחות הטכנולוגית אנו יודעים כי ג'ל האלוורה מכיל מגוון חומרים חיוניים כגון מינרלים, חומצות אמינו, חומרים אנטי בקטריאליים, נוגדי חמצון, ויטמינים, חומרים נוגדי פטריות וכיו״ב. ג'ל האלוורה הטבעי ידוע בהיותו מקל ומרגיע עקיצות, גירודים, נפיחויות, פגיעות שונות וכאבים בעור. הוא תורם לטיפול בזיהומים שונים בעור כמו אקנה, ובזכות המרקם העדין שלו ביכולתו להרגיע רקמות באזורים רגישים. כמו כן, ג'ל אלוורה תורם לטיפול בעור הסובל מפטריות, כוויות, מחלות עור כמו פסוריאזיס ואקזמה ועוד, וישנם גם לא מעט שימושים שלו בתחום הקוסמטיקה לאור היותו תורם לחידוש של תאים שנפגעו.

מומלץ להזמין ג'ל אלוורה טבעי ממקור ואמין המוכר אך ורק מוצרים איכותיים ובדוקים כדי ליהנות משפע היתרונות של המוצר.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן