fbpx

האם גם תינוקות וילדים צריכים להוציא ויזה לארהב?


החלק בו נדון בכתבה הבאה, משתייך בדיוק לקבוצת הבירוקרטיה הראשונית ביותר שכדאי לבצע עם היוודעות הנסיעה, זו שאם לא מתחילים איתה מראש, כל התכנון יכול לרדת לטמיון, כן כן, אשרה לארצות הברית. אם עד היום היה צריך להוציא ויזה לתינוקות וילדים, הרי שהחדשות המשמחות שהתקבלו בסוף שנת 2023, אומרות אחרת. כיום, ישנו פטור מויזה לילדים.

צילום freepik

אז מהו הפטור מויזה לילדים?
למעשה, אין כל הבדל בין הפטור מויזה לבוגרים ולילדים. בכל גיל נדרש ויזה או אישור כניסה על מנת להיכנס בשעריה של ארצות הברית. כל אחד מבני המשפחה ללא יוצא מהכלל חייב לקבל אישור על מנת שהטיול יוכל לצאת לפועל.
הפטור מויזה, כשמו כן הוא, פוטר את מחזיקיו מויזה רגילה, שהייתה נהוגה עד לא מזמן בישראל כמו במדינות רבות אחרות, והייתה דורשת מילוי של הטופס ds160 הארוך והמורכב, רישום למערכת הפגישות, הגעה לראיון בשגרירות ואספקת מסמכים התומכים בזיקה לישראל.
ילדים לדוגמא, היו נדרשים לספק במעמד הראיון אישור מבית הספר.
הפטור הוא אישור שלא מצריך יציאה מהבית או מאמץ רב וניתן להגיש את הבקשה עבורו במחשב הביתי, מבלי לקום מהספה.

איך מגישים את הבקשה לפטור מויזה עבור ילדים?
יש להיכנס למערכת esta, שהיא מערכת הפטור מויזה ושם למלא את הטופס הרשמי.
כדי להתחיל את התהליך יש להחזיק בדרכון ישראלי וכרטיס אשראי מולכם לקראת מילוי הטופס.
את הדרכון בתחילת התהליך עליכם לסרוק ולהעלות למערכת הesta, מיד לאחר מכן תתחילו במילוי הטופס, בו יש לציין פרטים הנוגעים למטרת הנסיעה, כתובת המגורים ופרטים אישיים וכן פרטי איש קשר ותעסוקה. במקרה של תינוקות וילדים אין צורך לציין דבר, שכן הם אינם עובדים.
בגמר מילוי הטופס יש לעבור על הפרטים שנית ולאשרם.
מיד לאחר מכן תעברו לדף התשלום, בו עליכם לשלם את האגרה הפטור מויזה.
לאחר קבלת האישור על התשלום, כל שנותר לעשות הוא להמתין לתשובה.


מדוע עדיף להגיש פטור לויזה עבור תינוקות וילדים ולא ויזה?
אם בני המשפחה כולה עומדת בתנאים לפטור מויזה (כולם בעלי דרכון ישראלי בתוקף וביומטרי, ללא עבר פלילי או היסטוריה של סירוב כניסה לארה״ב או לכל מדינה אחרת ומעולם לא סורבתם לבקשתכם לויזה לארה״ב) ומטרת הנסיעה שלכם תואמת את המטרות לשמן הפטור מויזה קיים (תיירות ועסקים בלבד), אם כך, אין שום סיבה להגיש בקשה לויזה לארה״ב. הליך הפטור מויזה הינו קל, פשוט ומהיר בהרבה מהליך הגשת בקשה לויזה לארצות הברית.


היתרונות של הגשת הבקשה לפטור מויזה:
• מילוי טופס פשוט אונליין.
• אין צורך בהגעה לראיון בשגרירות.
• אין צורך בהמצאת מסמכים .
• עלות האגרה בסך 21$ לעומת הויזה שעולה 185$.
• תשובה כמעט תמיד חיובית.
• האישור לרוב מקבל תוך שעות בודדות לאחר הגשת הבקשה.


מה ניתן לעשות במסגרת האישור פטור מויזה (esta)?
מטרות הנסיעה לארצות הברית זהות למטרות הנסיעה האפשריות עם ויזה סטנדרטית מסוג b1/b2, באמצעות אישור הפטור מויזה תוכלו להגיע לארצות הברית לצורך טיול, ביקור משפחה או חברים, השתתפות באירועים ואף לימודים קצרים או טיפול רפואי שאינו ממושך.


מה צריך לדעת לגבי האישור?
לפני הנסיעה המשפחתית המיוחלת חשוב לזכור כמה דברים. ראשית, האישור מאפשר לכם לשהות בארצות הברית לזמן שלא עולה על 90 ימים. האישור אינו מאפשר לכם לעבוד או להגר. ניתן להיכנס במסגרת האישור כל עוד הינו תקף, מספר פעמים בלתי מוגבל ויש לדעת כי האישור תקף לשנתיים בלבד, או עד לסיום תוקפו של הדרכון שלכם (המוקדם מבין השניים).
נסיעה משפחתית מהנה!


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן