fbpx

האם העיר צפת תרוויח מהממשלה החדשה? שרי האוצר, התחבורה והחינוך מיודדים עם אוחנה

השיח לאחרונה אצל הציבור עסק על הקמתה של ממשלה גדולה שלדעת רבים הייתה מנופחת ובזבזנית מדי, אך המחיר עדיין זול לעומת בחירות נוספות בעלות של מיליארדים.

אוחנה עם יו"ר הכנסת לוין עד אתמול שר התיירות.

נחיצותה של הממשלה במיוחד בתקופת הקורונה היא הכרחית. עשרות אלפי עצמאים נפגעו ועדיין לא רואים את האור בקצה המנהרה. ברשויות המקומיות חיכו להשבעתה של הממשלה החדשה, בגלל שפרויקטים רבים נתקעו או לא יצאו לפועל. ראשי ערים או מועצות בעיקר מהפריפריה המזוהים עם הליכוד ועם העומד בראשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יחזרו לעשות את מסלול נסיעתם אל קרית הממשלה בירושלים על מנת להשיג תקציבים לפיתוח ישובם.

מירי רגב העבירה תקציבים לפסטיבלים בצפת

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה יכול להיות מרוצה מחלוקת התיקים אצל שרי הליכוד, תיקים משמעותיים שעשויים לסייע לצפת. האמת שגם בממשלה הקודמת – שרי הליכוד המיודדים עם אוחנה סייעו לצפת בהזרמת תקציבים מאז שהתמנה לראש עיר בנובמבר 2018. אוחנה מכיר את כללי המשחק ולפי כך פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו שנועד בעיקר להעביר מסר לחברים בממשלה של אחד שהיה לצדם בכל הדרך החל מהפריימריס בליכוד ועד לחיזוק מעמדם בממשלה. שר האוצר, ישראל כץ שהרבה לסייע לצפת ולגליל בשנים האחרונות במשרד התחבורה, יהיה החוליה החזקה בשרשרת. מירי רגב מחליפתו של כץ במשרד התחבורה שמרה אמונים לצפת בהעברת תקציבים לפסטיבלים השונים בצפת – היא בטח לא תטרוק את הדלת לאוחנה שיגיע ללשכתה בירושלים. גם השר, יואב גלנט חברו של אוחנה מימי הצבא שנטל על עצמו תיק כבד של החינוך לא יעכב אותו בממתינה.

ישראל כץ סייע המון לצפת ממשרדו בתחבורה

"אדוני ראש הממשלה בנימין נתניהו- ברכות לרגל הקמת הממשלה והשבעת הממשלה,, פותח אוחנה את הפוסט שלו ומוסיף: "במהלך השנה וחצי האחרונות בהעדר ממשלה אך יחד עם כלל השרים הצלחנו לקדם פרויקטים רבים ולהצעיד את צפת קדימה. כעת, לאחר שהסאגה הפוליטית הסתיימה נפעל להגביר עודי ותר את קצב פיתוח וטיפוח העיר. נעשה את זה יחד עם חבריי שביקרו פה כמה וכמה פעמים בחודשים האחרונים- יו"ר הכנסת יריב לוין, שר האוצר ישראל כץ, שר החינוך יואב גלנט, שרת התחבורה מירי רגב, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר המודיעין אלי כהן, השר לשת"פ אזורי אופיר אקוניס, השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל השר המקשר לכנסת דודי אמסלם, שר האנרגיה יובל שטייניץ, השר להשכלה גבוהה זאב אלקין, שרת ההתיישבות ציפי חוטובלי, שר במשרד ראש הממשלה צחי הנגבי- ברכות חבריי היקרים".

אוחנה מסיים את הפוסט שלו באופטימיות: " איתכם, יחד עם כלל השרים ממפלגות הימין שכבר עבדנו יחד בשנה וחצי שחלפו וקידמנו פרויקטים משמעותיים, וכן עם השרים ממפלגת כחול לבן שעם חלקם כבר הספקתי לדבר ושמחתי לשמוע על הנכונות שלהם לפעול לחיזוק עירנו, נפעל למען העיר צפת, העיר שאין עוד כמוה בעולם".

השאר תגובה

דילוג לתוכן