fbpx

האם עומר אדם יצליח לשבור את שיא קהל המבקרים בפסטיבל הכלייזמרים בצפת?

לאחר שנים בהם ישנה מגמת ירידה של קהל המבקרים בפסטיבל הכליזמרים, החליטו בעיריית צפת לשנות פאזה ולפנות לקהל יעד חדש. הזמר עומר אדם מהמשמות הלוהטים בישראל שלא מפסיק לשבור שיאים מצטרף אל רשימת האומנים המכובדת ויישתתף בפסטיבל ה-32 שייערך באוגוסט בצפת.

צילום: יח"צ.

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה הנחה את מארגני הפסטיבל להכין פסטיבל חדשני אך עם שמירת הייחודיות של הפסטיבל הכוללת מוסיקת נשמה יהודית ולפי כך הזמר עומר אדם יינעל את אירועי הפסטיבל במופע ייחודי שיוכן במיוחד לפסטיבל ויכלול מלבד מיטב מלהיטיו גם קטע ברוח הפסטיבל.

הזמר אדם יופיע בפסטיבל לאחר שנבחר ע"י תושבי צפת בסקר מיוחד שביצע לאחרונה ראש העיר אוחנה במהלכו ביקש לשמוע מתושבי העיר איזה אומן ירצו שיופיע במהלך הקייץ בעיר. בסקר זכה עומר אדם לרוב מוחץ ובעיריית צפת בחנו את הדרכים להביא את הכוכב הגדול לראשונה לעיר הצפונית.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "בחנו מספר אופציות לחדש ולרענן את פסטיבל הכליזמרים ה-32 לצד השמירה על ציביון הפסטיבל ומאפייניו, הצוות של עומר אדם שיתף פעולה באופן מוחלט מרגע הפנייה והדבר אפשר לנו להביא לתושבי צפת את מי שהם כל כך רוצים לראות בצפת, להתאים אותו לכליזמרים וליצור חידוש מרענן לפסטיבל הכליזמרים ה32 שיהיה השנה גדול, מרשים, חגיגי ומפתיע במיוחד. אני מזמין את עם ישראל להגיע ולחגוג איתנו בצפת- עיר הפסטיבלים, עיר שאין עוד כמוה בעולם״. המופע יהיה פתוח לקהל הרחב וללא תשלום!.

במסגרת הפסטיבל השנה יופיעו למעלה מ-100 הרכבים שונים, נגני וזמרי כלייזמרים מהארץ והעולם וכן אמנים כמו עומר אדם, מירי מסיקה, להקת שלוה, בן סנוף, נרקיס, יובל דיין ועוד. בנוסף יתקיימו סיורים ללא תשלום ברחבי העיר העתיקה, הרצאות ויפעל מתחם קולינארי מיוחד.

דילוג לתוכן