האם שווה לאחסן את הדירה בזמן שיפוץ וכמה זה עולה?

האם שווה לאחסן את הדירה בזמן שיפוץ וכמה זה עולה?

צילום pixabay

רבים משפצים את הדירה, ולא יודעים מה לעשות עם תכולת הדירה בזמן השיפוץ. בין אם מדובר בשיפוץ כללי, ריצוף, בניית קיר גבס, או חידוש של המטבח, לעיתים אנחנו נדרשים להוציא את הרהיטים מהבית כדי לאפשר עבודה נוחה, ולשמור על הריהוט.

מה עושים עם הריהוט והציוד?

אם בעבר היינו צריכים "להתקמבן" על מחסן של חברים, לבקש מההורים להשאיר אצלם ציוד, למכור ציוד ואפילו לתרום רק כדי לקנות מחדש, היום כבר לא צריך לשבור את הראש.

שירותי אחסון תכולה הפכו לטרנד של ממש, כאשר אנשים הבינו שאין טעם למכור את הציוד ולקנות מחדש, כאשר אפשר לשמור אותו בשירותי אחסון תכולת דירות.

עומדים לפני שיפוץ ולא סגורים מה לעשות עם הרהיטים והתכולה? לפניכם הסבר וטיפים שיסייעו לכם לאחסן את הדירה באופן הטוב ביותר.

מהו אחסון תכולת דירות?

אחסון תכולת דירות הוא שירות שמאפשר לאחסן את כל הציוד של הדירה במחסן ייעודי. תוכלו להיעזר בשירות כאשר אתם טסים לחו"ל לתקופה ארוכה, כשאתם נמצאים בין דירות, כאשר עברתם לגור עם בן או בת הזוג והדירה קטנה מלהכיל את הציוד שלכם. אפשר לומר שאחסון תכולת דירות הוא פתרון זמני לתקופות לא צפויות, אך גם לתקופות ארוכות ומתוכננות.

כמה זה עולה לכם?

כמובן שמחיר האחסנה נקבע על פי מספר פרמטרים שונים, לכן כדאי לבקש הצעת מחיר מסודרת כדי לדעת מה המחיר החודשי. רק כדי לסבר את האוזן, מחיר אחסון דירת חדר יכול להתחיל ב-190 ₪, כאשר מדובר בכמה פריטים בודדים. לעומת זאת כשמדובר בדירת שני חדרים, המחיר מתחיל מ-300 ₪ לחודש ויכול להגיע ל-600 ₪. כשמדובר בדירת 2 חדרים, המחיר הוא לפי קוב – כ-25 ₪ לקוב. ברוב המקרים המחירים כוללים הובלה של הציוד, מה שמסייע לנו לסגור את הפינה במהירות, מבלי להיעזר בשני נותני שירותים שונים. בכל זאת, כדאי לברר האם המחיר כולל הובלה.

טיפים לבחירת חברת אחסון

אחרי שהבנתם שאתם צריכים חברת אחסון, כדאי שתקראו את הטיפים הבאים, שיעזרו לכם להפיק את המירב מחברת האחסון.

  • שירותים נלווים – חברות רבות מציעות שירותים נלווים, למשל שירותי אריזה, הובלה או אפילו מכירת חומרי אריזה. בצורה הזאת, הצוות יגיע אליכם, יארוז את תכולת הדירה, יוביל אותה, ויניח אותה בבטחה בביתה החדש – המחסן. 
  • ביטוח מקיף – טיפ נוסף שיסייע לכם לבחור חברת אחסון הוא בדיקה לגבי הביטוח. לא מומלץ לוותר על ביטוח בשום אופן. הביטוח כולל לרוב מקרים של שריפה, הצפה, קריסת גג, גניבה או אובדן. חשוב לברר מול החברה מה הביטוח כולל, כדי להיות בטוחים שאתם מכוסים. 
  • גישה נוחה למחסן – בחרו בחברת אחסון דירות שמאפשרת לכם גישה חופשית לסחורה שלכם. גם אם שכחתם משהו במחסן, או שאתם זקוקים לפריט כלשהו, תוכלו לגשת בקלות. חלק מהחברות יביאו לכם מפתח משלכם, וחלק יאפשרו לכם גישה בזמנים מסוימים. 
  • אבטחה – לפני שאתם משאירים את החפצים שצברתם שנים ארוכות, כדאי לברר מה רמת האבטחה במקום. חברות אחסון דירות רבות שומרות על האבטחה במקום על ידי אמצעים שונים כמו מצלמות אבטחה, מאבטחים, גדרות גבוהות, מנעולים חזקים וכן הלאה. קיימים מחסנים בטוחים יותר לאחסון מאחרים, אז בצעו השוואה בטרם ההחלטה.
  • גמישות – כאשר מדובר בשיפוצים, קשה לדעת מתי בדיוק הם יסתיימו, ולכן כדאי לבחור בחברה גמישה שתאפשר לכם להוציא מוקדם ולקבל החזר כספי, או להשאיר זמן נוסף. 

בצעו סקר שוק כדי למצוא את חברת האחסון המתאימה ביותר עבורכם.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן