fbpx

הגיע הזמן: הכדורגל חוזר לצפת – מלבד מגרש משודרג 4 קבוצות חדשות – יוסי סופר מאמן ראשי

מאמנים נוספים: ג'קי מלול – יהודה חטואל – טל אסור

4 שנים לאחר סגירת הכדורגל בצפת, דווקא בתקופה הלא רעה שלה עם נציגות בליגה ב' ובהמשך הזנחת מגרש הכדורגל, ממשיך ראש העיר, שוקי אוחנה השוהה בארה"ב לעמוד בהבטחתו להחזיר את הכדורגל לצפת.

שוקי אוחנה הבטיח וקיים.

אוחנה שגדל כנער בימיה היפים של הכדורגל בעיר, נעתר לרבים מתושבי צפת ברובם חובבי כדורגל להחזיר את הענף הפופולארי לעיר.את כוונותיו הרציניות הוכיח אוחנה, מספר שבועות לאחר כניסתו לתפקיד כשהחל לשדרג את מגרש הכדורגל העירוני. לאחר התייעצויות רבות כיאה לאיש קבע בדימוס, החליטו בעירייה על בניית מחלקת כדורגל לאורך שנים עם מיטב המאמנים באזור. אל זירת הכדורגל המקומית, הוחזר, המאמן יוסי סופר מי שהדריך את בית"ר צפת בתקופתה היפה בליגה א'. סופר הנחשב כקבלן עליות ומוערך מאוד בקבוצות הצפוניות יאמן את הקבוצה הבוגרת בליגה ג' וינהל את מחלקת דור העתיד של צפת. יניב אוחנה כדורגלן עבר בצפת ישמש כיו"ר מועדון עירוני צפת.

יוסי סופר מאמן עם קבלות.

במחלקת דור העתיד יוקמו 3 קבוצות חדשות בהדרכת המאמנים, ג'קי מלול מיודענו וצמד המאמנים מחצור הגלילית, יהודה חטואל וטל אסור. המאמן סופר שוקד בימים אלה על בנייתה מחדש של קבוצה בליגה ג' קבוצה שתהיה מושתת משחקנים ברובה מצפתיים שנאלצו בשנים האחרונות לנדוד למרום הגליל (שהספיקה להתפרק), חצור וטובא ומשחקני רכש נוספים מהאזור. סופר כמו יתר אנשי העירייה, מקווים שהמגרש העירוני יהיה מוכן עד תחלית העונה בחודש אוקטובר.

עשו עבודה מצוינת בחצור – כעת בצפת. אסור וחטואל.

שוקי אוחנה ראש עיריית צפת : "אני רואה בספורט חלק בלתי ניפרד מהחינוך הבלתי פורמאלי והערכים שאנו רוצים להקנות לילדינו לצד חשיבות החזרת הספורט לעיר. לאחר שנים רבות ללא כדורגל בצפת ובמקביל להקמת האיצטדיון החדש, אנו מקימים בימים אלו קבוצת בוגרים וחשוב לא פחות- מחלקת נוער ובית ספר לכדורגל שייתנו מענה לילדי צפת מגיל גן חובה. לצד אימוני הכדורגל המאמנים והצוות ברשותו של יוסי סופר- איש ספורט מוערך ומנוסה ותושב העיר, יעניקו לילדים ערכים, ביטחון עצמי, הקפדה על השקעה בלימודים ועוד. אני מזמין את ילדי צפת והסביבה להצטרף לבית הספר לכדורגל ומחלקת הנוער שלנו בצפת!"

יניב אוחנה ישמש כיו"ר. ג'קי מלול ניסיון עצום עם ילדים.

דילוג לתוכן