fbpx

הותר לפרסום: פוענח רצח בדריסה של צעיר מטובא – הוגשו כתבי אישום נגד 3 נאשמים

הותר לפרסום: חוקרי משטרת ישראל סיימו את מלאכת איסוף הראיות בחקירת מותו ברצח כתוצאה מארוע דריסה קטלני, של המנוח הייב סגר (20) תושב טובא, והיום פרקליטות מחוז צפון הגישה 2 כתבי אישום חמורים כנגד 3 נאשמים, ובקשות למעצרם עד תום ההליכים.

צילומים: דוברות משטרת ישראל.

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל לפני כחודש ארוע על ירי באזור המטעים של קיבוץ אילת השחר, בעוד השוטרים בדרכם למקום התקבלה הודעה נוספת על רוכבי אופנוע שנמלטים מהמקום. בהמשך דווח על תאונת דרכים של אחד מהם, אשר נפצע באורח קשה והוא פונה במצב קריטי במסוק לבית החולים. כוחות משטרה נוספים הוזנקו למקום התאונה בכניסה לישוב יסוד המעלה והחלו מבצעים סריקות לאיתור הרוכב הנוסף החשוד בירי, ולאחר מרדף רגלי הוא נעצר.בזירת התאונה נתפסו שני אקדחים מסוג גלוק וברטה, ושני אופנועים שסימני הזיהוי שלהם טושטשו. השוטרים שהגיעו לזירת הירי באזור המטעים אספו עדויות מהנוכחים במקום ועצרו את נהג הטנדר ושותפו שהגיעו במקביל להגעת השוטרים.

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז צפון עליהם הוטלה חקירת הארוע, הגיעו למקום והמשיכו במלאכת איסוף ראיות ולאחר פעולות חקירה רבות ומתוחכמות, הצליחו החוקרים לאסוף די ראיות מהם עלה ארוע קשה ומתגלגל זמן קצר קודם לכן. המנוח והנאשם שרכב עימו, שניהם בשנות ה-20 תושבי כפר טובא ומשתייכים לפלג של ראש המועצה הקודם, החליטו לפגוע בבני משפחה הקשורים לראש המועצה המקומית החדש שנבחר, ועובדים בגיזום עצים במטעים הסמוכים לקיבוץ אילת השחר.הנאשם והמנוח הגיעו ביום חמישי (26/3/20), בשעות הבוקר לאזור המטעים כשהם רכובים על אופנועי שטח שסימני הזיהוי שלהם מוסווים. זאת כאשר הנאשם מעולם לא הוציא רישיון נהיגה, וברשותם 2 אקדחים: גלוק וברטה טעונים. השניים נעצרו במרחק של כ-100 מהמקום בו אותם בני משפחה עבדו בגיזום עצים וירו לכיוונם 11 כדורים במטרה לפגוע בהם, ונמלטו מהמקום על האופנועים לכוון הישוב יסוד המעלה.

אב המשפחה התקשר למוקד 100, הזעיק כוחות משטרה למקום ושני הנאשמים ברצח (בנו וחברו הטוב), עלו על רכב הטנדר ופתחו במרדף אחר שני רוכבי האופנוע. בשלב מסוים הם השיגו את האופנוע עליו רכב המנוח, פגעו בו מאחור, וגררו אותו למרחק של כ-120 מ'. באחד מפסי האטה הוטח המנוח בעוצמה על הכביש, ואז הנאשמים נמלטו חזרה לאזור המטעים. כך מבלי שבדקו מה מצבו של המנוח ומבלי שהגישו עזרה רפואית למנוח שהיה מוטל חסר הכרה, ובהמשך נקבע מותו בבית החולים צפת.

רוכב האופנוע שראה שחברו נפגע, לקח את שני האקדחים שנתפסו, הסתיר אותם בקרבת מקום, את הקסדה שחבש זרק באחד הפחים בישוב וברח מהמקום עד אשר נעצר ע"י השוטרים שרדפו אחריו רגלית. שלושת הנאשמים נעצרו ומעצרם הוארך מפעם לפעם באמצעות v.c. בבית המשפט השלום בנצרת. בתום חקירה מהירה הגישה היום פרקליטות מחוז צפון לבית המשפט המחוזי בנצרת, בקשות למעצר עד תום ההליכים של הנאשמים ושני כתבי אישום חמורים: כנגד שני הנאשמים שדרסו את המנוח כתב האישום מייחס להם עבירות של רצח, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה והפקרה אחרי פגיעה. כנגד הנאשם שרכב על האופנוע כשברשותו נשק כתב האישום מייחס לו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, נשיאת נשק, שיבוש מהלכי משפט, נהיגה ללא רישיון נהיגה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן