fbpx

החתמה לאומית: רון סבג רכז הגליל חתם בצפת – השורד קוז'יקרו השיב בשלילה

למרות חוסר הוודאות בגלל נגיף הקורונה ולמרות שעדיין אין תאריך סופי לפתיחת הליגה הארצית בהפועל דניאל צפת ממשיכים לבנות את הסגל לעונה הקרובה והיום (שני) היא החתימה רכש משמעותי מאוד לליגה את הגארד המעולה רון סבג.

הנהלת צפת, המאמן, הול וסבג עם אוחנה ואלקבץ בלשכת ראש העיר.

סבג (1.85) בן ה-30 שיחק בעונה החולפת בהפועל גליל עליון מהלאומית. את רוב שנותיו המקצועיות עשה בגליל העליון עם קפיצה לשנתיים להפועל עפולה. בליגה הלאומית הוא נחשב בשנים האחרונות לשחקן ישראלי יציב עם ממוצעים לא רעים. בעונה שעברה בגליל עליון של אבישי גורדון קלע בממוצע 6.4 נקודות ג'רמין הול המצויין ימשיך עונה נוספת בצפת וכך גם אלון לוין ואלי שיפטון. המאמן, שלום (פופי) חדד מקווה לפתוח את האימונים בסוף החודש כשבאמתחתו שחקני רכש נוספים. חדד לא הסתיר את רצונו להבאת השורד וקבלן העליות, עידו קוז'יקרו אך זה השיב בשלילה. לטענת חדד, סרובו של קוז'יקרו לא היה בגלל כסף אלא בגלל מרחק. קוזיקרו חתם בהפועל מגדל העמק.

צילום: ערוץ הספורט.

בצפת מחכים כעת לתשובה מעידן רג'ואן להמשיך לעונה נוספת ולגבי המתאזרח אבי פוגל עדיין הוא בודק את המשך דרכו בצפת. במקביל צפת מנהלת מו"מ עם שני אמריקאים יהודיים שאמורים לעשות עלייה וללמוד באזור. מדובר בגרמי הורן סנטר גובה 2.09 יליד פנסילבניה ששיחק בקליפורניה במכללת קולג' קלרמונט מק'קנה. להורן היה ממוצע של 14 נקודות 12 ריבאונדים, אמריקאי נוסף – צ'רלי רזניקוף 1.96 משחק עמדה 3-4 שיחק במכללות ממוצע 10.1 נקודות 5.0 ריב. לטענת חדד מדובר בשחקנים ברמה גבוהה. ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה נתן אור ירוק להנהלת הקבוצה ולחברת מועצת העיר, ויקי אלקבץ להכין קבוצה איכותית להתמודדות על כרטיס לפלייאוף העליון.

השאר תגובה

דילוג לתוכן