fbpx

היבדק וסע של מד"א לתושבי הגליל והגולן יפתח ביום ראשון בקרית שמונה

ביוזמה של יו"ר ועדת בריאות של אשכול גליל מזרחי, אילן אור, וראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, יפתח ביום ראשון 12/4, חוה״מ פסח, לטובת התושבים מתחם ״היבדק וסע״ של מד״א, משרד הבריאות ואשכול גליל מזרחי.

תושבים מכל רחבי הגליל המזרחי והגולן שקיבלו זימון ממד״א או כאלו הסובלים מתסמינים – חום מעל 38 מעלות, שיעול, קוצר נשימה או כאלו שהופנו על ידי קופת החולים יכולים להגיע ולהיבדק במתחם. למתחם יש להגיע ברכב סגור בלבד. יש להצטייד בתעודה מזהה. המתחם ימוקם בשדה התעופה הצפוני בקריית שמונה ויפעל בין השעות 09:00-17:00.

יו"ר ועדת הבריאות באשכול גליל מזרחי וראש מועצה מקומית יסוד המעלה, אילן אור: "פעלנו במרץ מול משרד הבריאות להציב תחנת היבדק וסע באזורנו כדי לאפשר לכל תושב שחושש שנדבק בנגיף, להגיע ולהיבדק בצורה נוחה ובטוחה. אני מודה למנהלת מחוז צפון במשרד הבריאות, מיכל כהן דר, ולמנכ"ל מד"א וצוותו על ההירתמות ולראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן על השותפות, לקיחת האחריות וארגון המתחם לקראת הבדיקות. אני קורא לתושבים הזקוקים לכך לבוא ולהיבדק ומאחל שבמהרה נחזור לשגרת חיינו".

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן: "בימי שגרה ובמיוחד בימי חירום אנו פועלים כדי להנגיש שירותי רפואה דחופה לתושבי האזור. כדי לנצח את הקורונה היה חשוב להקים מתחם היבדק וסע שישרת את עשרות אלפי התושבים בגליל המזרחי. עיריית קריית שמונה תדאג לאפשר למד"א לבדוק בצורה המיטבית את התושבים הזקוקים לבדיקה ובכך למנוע את התפרצות המחלה כאן בגליל. אני מודה לחברי אילן אור על הנחישות והסיוע בפתיחת מתחם זה ולסגן ראש העיר, מישל בן שימול על העזרה הרבה בנושא. מישל יהיה האחראי על ניהול המתחם מתוקף תפקידו כממונה על הבריאות בעיריית קריית שמונה יחד עם קב"ט העירייה דקל אריה".

השאר תגובה

דילוג לתוכן