fbpx

המאמן חדד לאחר ההפסד הראשון: "לא צפויים זעזועים בקבוצה"

שלום (פופי) חדד מאמנה של קבוצת מ.ס. צפת, התאכזב מאוד מרמת המשחק של קבוצתו בתבוסה בכפר יונה, 67:87, ולא מחפש אשמים בהפסד הראשון העונה של קבוצתו. הוא רואה בהפסד כתקלה שאפשר להתגבר עליה. 

"נתקלנו בקבוצה הידועה במשחקי הבית שלה והפילה קבוצות רבות כולל לא מכבר את הפועל עכו", אומר חדד שממשיך לפרגן ליריבה. "היה לכפר יונה יום טוב מולנו ומנגד יום חלש של הקבוצה בצד ההתקפי ובהגנתי". 

לטענת חדד ההפרש בו הפסידה צפת משקר כי הפער נוצר בסוף הרבע הרביעי וכי חסרונו של תום סלוצקי היה משמעותי במשחק זה. חדד לא מתכוון לעשות שינויים או זעזועים עקב ההפסד. הוא מסביר: "אנחנו לאחר הניצחונות לא הסתנוורנו ובטח שלא נבצע זעזועים בגלל הפסד אחד ועוד במשחק חוץ לא קל בכפר יונה".

לגבי חיזוק נוסף חיזוק לקבוצה, אומר חדד כי הוא לא שולל את האפשרות ולא בגלל ההפסד אלה בגלל שרוב הקבוצות חיזקו את עצמם בשבועות האחרונים. "אנחנו נצטרך לעשות את ההתאמות בהתאם.
הליגה ארוכה מאוד יש פציעות יש תקופת פחות טובות ואנחנו נצטרך להיות ערוכים. כמו כן אנחנו עושים מאמצים להשיב לקבוצה את מעוז כחלון". עוד מוסיף חדד כי אסור לשכוח שהליגה העונה די שיוויונית וכל תוצאה גם במשחקי בית וחוץ אפשרית.

לגבי היריבה במשחק הבית הקרוב, הוא לא סבור שצפוי משחק קל למרות שמדובר בקבוצה שטרם ניצחה העונה:" בליגה אין משחקים קלים ואנחנו בטח לא מזלזלים ביריבה שמורכבת משחקנים טובים שחלקם שיחקו עד לא מזמן בליגת העל,משחק קל לא יהיה.

דילוג לתוכן