המדריך לשכפול מפתחות לרכב

צילום: freepik/bl

אם אבדו לכם המפתחות של הרכב, אתם יודעים שאתם בבעיה, כי אתם לא יכולים להניע את הרכב לשום מקום ללא המפתחות ואתם גם יודעים שאם מישהו גנב את המפתחות, הוא עשוי להגיע ולגנוב גם את הרכב. במצב כזה, הדבר הטוב ביותר הוא להזמין מנעולן רכב שיבצע שכפול מפתחות עבור הרכב. הכנו במיוחד עבורכם מדריך שיסייע לכם להבין אילו שירותים תוכלו לקבל ממנעולן הרכב וכמה זה עשוי לעלות לכם. 

שכפול מפתחות לרכב כאשר המפתחות תקועים בתוך הרכב

אחד המקרים שבהם יש להזמין מנעולן רכב לצורך שכפול מפתחות לרכב הוא כאשר המפתחות תקועים בתוך הרכב והדלתות נעולות. מצד אחד זה לא קורה הרבה, מצד שני, שנאבדים מפתחות הרכב, זה אחד המקרים היותר שכיחים. אילו לאותו נהג היו מפתחות נוספים לרכב, הוא היה יכול לפתוח את הדלתות ולחלץ את המפתח. 

במקרה הזה, מנעולן הרכב יבצע קודם כל פריצה של הרכב כדי לחלץ את המפתחות ולאחר מכן, במידה ותרצו בזאת, הוא יבצע שכפול של המפתחות שאותם תשמרו בבית לכל מקרה שלא יבוא. המפתחות המשוכפלים יכולים להיות רק מפתחות מכאניים לצורך פתיחת הדלתות. אם תרצו, תוכלו לבקש מהמנעולן לבצע גם קידוד והם יוכלו גם להניע את הרכב. 

שכפול מפתחות לרכב כאשר אבדו המפתחות ואתם לא מוצאים אותם

מצב אחר שעשוי להתרחש הוא מצב שבו המפתחות אבדו ואתם יודעים באופן וודאי שהם לא בתוך הרכב. חיפשתם אותם היטב בכל פינה בבית ואתם לא זוכרים היכן הנחתם אותם. זהו מצב שלא ניתן לשכפל את המפתח, אך כן ניתן ליצור מפתח חדש עבור הרכב. מנעולן הרכב יתאים עבור דלתות הרכב מפתחות חדשים ויקודד אותם אל מחשב הרכב, כך שתוכלו להניע אותו ולנסוע. זה לא יהיה המפתח המקורי כמו שאתם יכולים לקבל בחברת הרכב, אך זו פעולה זולה יותר שבסופה תקבלו מפתח חדש ותוכלו לבצע הנעה רגילה לחלוטין.  

שכפול מפתחות לרכב כאשר מדובר במפתחות תקולים

עוד מקרה שבו תזדקקו לשכפול מפתחות לרכב הוא כאשר המפתחות תקולים. מקרה זה מתרחש בעיקר ברכבים ישנים יותר שהמפתח שלהם כבר שחוק. במקרה זה, במקום להיאבק בכל נסיעה עם כניסת המפתח והיציאה שלו מהסוויץ', כדאי פשוט להזמין מנעולן רכב שיבצע שכפול של המפתח הקיים. מדובר על פעולה פשוטה מאוד שלאחריה יהיה לכם מפתח נוסף שקל להניע איתו את הרכב ללא מאבק. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן