fbpx

הסניף הראשון בצפון של הום סטייל נחנך בצפת – 2.000 מ"ר של חווית קניה

באירוע חגיגי נחנך באמצע השבוע בפארק התעשיות המתפתח בצפת מתחם ההום סטייל הראשון בגליל על שטח עצום של 2,000 מ"ר .

צילומים: נטו חיסכון הום סטייל.

מדובר בקניון הראשון של העיר צפת ומתחם ההום סטייל הראשון בצפון המאגד בתוכו עשרות מותגים מובילים ומעניק לצרכנים מחירים מהזולים בישראל!. מדובר בסניף הראשון של רשת 'נטו חיסכון הום סטייל', ובמהלך השנה הרשת אמורה לגדול בסניפים נוספים. הסהיף הראשון של הרשת משתרע כאמור על שטח עצום של 2,000 מ"ר ומאגד תחת קורת גג אחת. מתחם ההום סטייל החדש של הצפון הינו חלק משיתוף פעולה בין אנשי העסקים אבינועם ואורן ספיר שבין העסקים שבבעלותם רשת המזון הכי זול ורשת סופר ספיר, ליזם ואיש העסקים הצפוני הרב רונן גנון. יחד פתחו לאחרונה את רשת המזון 'נטו חיסכון' וכעת מצרפים אליה את המותג החדש: 'נטו חיסכון-הום סטייל' בהשקעת ענק של  2.5 מיליון דולר ובמקום יועסקו 40 עובדים.

לאירוע הפתיחה שהיה תוך הקפדה על כללי הקורונה הגיעו רב העיר בית שאן הרב יוסף לסרי, ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, מ"מ ראש עיריית צפת הרב שלמה חדד, הרב אליהו ביטון, יו"ר המועצה הדתית נהוראי לחיאני, רבנים ואישי ציבור רבים מהגליל בפרט והצפון בכלל. "הבאתם את אירופה לליבו של הגליל, פשוט לראות את המקום המדהים הזה ולא להאמין שזה כאן בישראל וכאן בגליל" שיבחו הנוכחים את הבעלים.

בקומפלקס החדש הממוקם בפארק התעשיות שבכניסה הדרומית לצפת (על הציר הראשי של גשר עכברה) תמצאו את כל מה שחלמתם במגוון מחלקות: מוצרי חשמל עם התחייבות למחיר הזול בישראל, מחלקת יודאיקה ותשמישי קדושה, מותגי אקססוריז לבית, ריהוט, ריהוט משלים, סירים וכלי מטבח של כל המותגים הגדולים, מותגי טקסטיל, הלבשה תחתונה והנעלה, כלי בית, צעצועים ורכבים ממונעים לילדים, מחלקת ימי הולדת, עולם הבלונים, מחלקת תינוקות מגיל לידה ועד שנה ועוד. הפרויקט מביא לראשונה לצפת את כל המותגים ועוד תחת קורת גג אחת: סולתם, נעמן, המילטון, ורדינון, נספרסו, LOL, Fisher Price  (פישר פרייס), גורטקס כותי, ART (ארט), פוד אפיל, שמחה זה אנחנו, Homestyle, פלנרו ועוד.

על אף נוכחות מרשימה של מותגים מובילים, היזמים מתחייבים כי המחירים יהיו אטרקטיביים במיוחד בדומה למבצעים והמחירים הנמוכים בסופר 'נטו חיסכון': " הבאנו את כל המותגים הגדולים תחת קורת גג אחת ללב הפריפריה ובחרנו להקים את הסניף הראשון בצפת מתוך רצון להנגיש חווית קנייה ומותגים לכל אזרחי ישראל. עם ישראל, תושבי הגליל ותושבי צפת מוזמנים להנות מחוויית קנייה אירופאית, מגוון של מותגים ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

השאר תגובה

דילוג לתוכן