fbpx

הספורט עמד מלכת: חגיגות העליה של צפת ומרום הגליל בכדורגל וראש פינה בכדורסל בהמתנה

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, מוכיח בהתנהלות שלו במאבק העירוני בקורונה שאת הניסיון שרכש בשירות הצבאי שלו הוא מיישם כעת במלחמה מול אוייב שהוא אומנם שונה ממה שהוא הכיר עד כה, אבל אוייב אכזר.

הפועל צפת- רוצים לעלות אך לא על חשבון הבריאות

אוחנה יודע שידינו תהיה על העליונה ונביס את הנגיף הקטלני, אך גם אוחנה יודע מה שכל העולם יודע שהיום של מחר זה לא יהיה היום של תמול שלשום. אוחנה שהספיק לעשות מספר דברים לא רעים בעיר, נעצר בתהליך שהחל בו שנה קודם לכן של שיקום הספורט. ההשלכות מורגשות ככר כעת והחוסר וודאות מכניסה לתסכול רבים. העולם עמד מלכת העולם ולא רק מילולית. התפרצות הנגיף וההידבקות ההמונית, קטעו את מרקם החיים באופן שלא פשוט יהיה לחבר מחדש. ולצד כל הטרגדיות האמיתיות, גם עולם הספורט עצר מלכת. האוליפיאדה והיורו 2020 נדחו, היורוליג וליגת האלופות לא ידוע מתי יחודשו אם בכלל.

שוקי אוחנה, לפני הקורונה השקיע בספורט

לנו תושבי צפת והאזור יש את הנחלה המקומית והקטנה שעושה טוב לקהילה. בשבת האחרונה, הייתה אמורה להסתיים ליגה ג'. צפת שהייתה במומנטום מצויין לפני עצירת הליגה בהוראת משרד הבריאות הייתה אמורה לעשות את חגיגות הקפת העלייה לליגה ב' במגרש בדיר חנא או במקרה הגרוע השתתפות במשחקי המבחן לעלייה לליגה.אין ספק אכזבה גדולה הייתה בקבוצה שזה נעצר, אבל על זה אמרו השחקנים: "קודם כל הבריאות אחר כך השאר". ההתאחדות לכדורגל תחליט בימים הקרובים על גורל הליגות.

מ.ס. דניאל – המומנטום נעצר.

סיטואציה לא נעימה גם קבוצת הכדורסל של מ.ס. דניאל צפת שאף היא הייתה במומנטם מצוין לקראת מאבקי הפליאוף לעלייה ללאומית. צפת הממוקמת במקום החמישי פזלה למקום הרביעי והייתה קרובה לכך לאחר שעשתה רצף של 3 ניצחונות ליגה. ביום ראשון הקרוב הייתה אמורה לשחק בעמק חפר ושבוע לאחר מכן במחזור הנעילה של הליגה בבית מול בית"ר כפר יונה. ביום ראשון ה-26.04.20 אמורה הייתה להתחיל סדרת רבע גמר הפליאוף.

ראש פינה נשארה קרובה לליגה א'

מספר ימים לפני שהפועל ראש פינה המדורגת במקום השני (עם משחק חסר) בליגה ב' בעונת משחקים מצויינת אירחה את מוליכת הליגה, מכבי הישגי כרמיאל, לקרב על העלייה לליגה א', הוחלט על הפסקת המשחקים.

ראש פינה. אולי בכל זאת יעלו ליגה. צילום באדיבות שי קדוש.

ראש פינה של המאמן אופיר בלחנס עם רצף של 10 ניצחונות חיכתה למשחק הזה שנותר כעת באוויר. הליגה בת שלושה סיבובים בגלל מיעוט קבוצות הייתה אמורה להסתיים בעוד כשבועים באולמה הביתי של בני המושבה מול הפועל תמרה. במידה ואיגוד הכדורסל תחליט על העפלה לליגה בתום שני הסיבובים הראשונים, אז העדיפות תנתן לראש פינה שסיימה במקום הראשון. בכל אופן, גל קאלו מנהל הקבוצה והשחקנים עדי פז, שי קדוש ומתן אבו משוועים לחזרה לשגרה ולחגוג את העלייה.

מרום הגליל קרובה מתמיד להעפיל לראשונה לליגה הארצית

ארבעה מחזורים נותרו לסיום העונה בליגת הנוער צפון 1 כשהפועל מרום הגליל המדורגת במקום השלישי הייתה קרובה יותר מתמיד לסיים בתום העונה במקום הראשון ולהעפיל לראשונה בתולדותיה לליגה הארצית.

מרום הגליל הייתה אמורה היום (שישי) לחגוג מול בענה את עלייתה ההיסטורית לליגה, זה בהנחה שהייתה מנצחת משחק קודם לכן בכפר יאסיף את המוליכה. במרום הגליל של המאמן, מתן שלי, האמינו שהיו יכולים לעשות זאת, במיוחד שרגע לפני התפרצות הנגיף בארץ הקבוצה ניצחה במשחק צמרת את הפועל כרמיאל המתמודדת אף היא על ראשות הבית.

השאר תגובה

דילוג לתוכן