fbpx

הפועל חדרה גזלה מתושב צפת פרס של 16 מיליון ש"ח בטוטו ווינר

הסופ"ש האחרון היה מותח במיוחד עבור שלושה מתושבי ישראל, ששלחו טופס Winner16 , וכמעט זכו בפרס הראשון בסך 16 מיליון ₪. הם הצליחו לנחש 15 מתוך 16 תוצאות נכונות, אלא ששעריו של אנז'-פרדי פלומן קשרה של חדרה נגד מכבי פתח תקווה, ושערו של ג'ק מריוט חלוצה של דרבי בתוספת הזמן נגד דרבי, השאיר אותם להתנחם בפרס השני בסך 110,000 ₪.

המנחשים שלחו בסוף השבוע האחרון טופס Winner16  (טוטו) וכמעט וזכו בפרס הראשון בסך 16 מיליון ₪, לאחר שניחשו נכון את כל תוצאות המשחקים בטופס, כאשר מנחש אחד טעה במשחק שבין הפועל חדרה למכבי פתח תקווה ושלושה במשחקה של נוריץ' כנגד דרבי בליגת המשנה האנגלית.

שני מנחשים נפלו במשחק בין נוריץ' לדרבי. אחד שלח טופס בעלות של 3 ₪ בתחנת "טוטוקארד" בראשון והשני שלח טופס באינטרנט – שניהם סימנו 1 במשחק בין נוריץ' לדרבי. המשחק היה צמוד לכל אורכו ורק בתוספת הזמן של המחצית השנייה, חלוצה של דרבי הבקיע את השער המכריע שקבע את תוצאת הסיום 4-3 לאורחים בתום מותחן על כר הדשא, והשאיר אותם עם הפרס השני בלבד.

מנחש נוסף, שלח טופס בעלות של 216 ₪ בתחנת "סבן חנויות נוחות" בצפת, ודווקא הצליח לנחש את משחקה של נוריץ' ודרבי, אולם הוא סימן 2 במשחקה של הפועל חדרה כנגד מכבי פתח תקווה. שעריו של קשרה של חדרה אנז'-פרדי פלומן קטעו את חלומו של המנחש והשאירה אותו עם הפרס השני בלבד.


דילוג לתוכן