fbpx

הפליאוף בסכנה: צפת ספגה את הפסדה הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים

משהו לא טוב קורה לאחרונה בקבוצת מ.ס. צפת. לא מספיק שהקבוצה סובלת מגל פציעות של כוכביה היא איבדה את מקומה ברביעייה הראשונה בצמרת לאחר ששהתה בו מאז פתיחת העונה והיא נשרה למקום החמישי.

הפסדה של צפת במבצרה הביתי להפועל עכו, בא לאחר רצף של ניצחונות בית מאז נובמבר 2016 אז נוצחה בבית לאליצור נתניה. צפת מתקשה לשחק בליגה של הגדולות ומתוך ארבעת הפסדיה האחרונים נוצחה לשלושת הקבוצות הראשונות, נתניה, רמת השרון ועכו כשבתווך ההפסד לאחרונה, מכבי כרמיאל, הפסד שאולי סימן על ראשיתו של משבר בקבוצה. בשעה שהקבוצות התחזקו לקראת לפני פתיחת הסיבוב השני, צפת הסתפקה בהחזרתו לקבוצה של מעוז כחלון שמאז שובו לא הצליח לסייע רבות ואף תרם למספר עבירות טכניות לקבוצתו ובהבאתו של גיא גרינשטיין מי שנחשב להבטחה גדולה בקבוצת מכבי חיפה ונכון להיום לא הצליח להשתלב בצפת. 

בנוסף סובל המאמן שלום (פופי) חדד מירידה ביכולתם של מספר שחקני מפתח מה שמשפיע על המשחק הקבוצתי. למזלה של צפת יש פגרת ליגה בשבוע הבא, מה שאמור לתת למאמן חדד להכין את הקבוצה למשחק החוץ שלה בקריית אונו הנאבקת נגד הירידה.  שבעה מחזורים נותרו לסיום העונה וככל הנראה המאבק על הכרטס הרביעי לפליאוף יהיה בין צפת למעלות.

בהפסדה הביתי לעכו, 75:81 (36:37) שבא כאמור לאחר רצף ניצחונות ביתי מאז 2016, צפת יכולה לבוא בטענות רק לעצמה. לאחר שבמחצית הראשונה עוד הוליכה ב-12 הפרש, עלתה צפת לרבע השלישי כקבוצה שהשאירה מאחוריה בחדר ההלבשה את כל כישרונותיה ויכולותיה. האורחים מעכו התעללו בשחקני צפת ברבע מטורף של יכולת קליעה והוליכו בהפרש שיא של 24 הפרש שהצטמצם עד תום הרבע ל-20, 71:51. 

לרבע הרביעי עלו שחקני צפת עם טירוף בעיניים על מנת לתקן את הרושם ולהחזיר את הכבוד לקהל המקומי, אך הצליחו רק לצמק ל- 6 הפרש ולספוג את הפסדם השישי העונה. להנהלת צפת היו טענות בסיום כנגד השופטים שלטענתם עשו שריקות מפוקפקות. קלעו לצפת: רז מור – 18,סלוצקי – 12,איתי אלון – 16,עופר דיגמל – 8,תומר ביתן – 6, סמדג'ה – 6,סונגו- 4,לירן – 2,גיא -1.

דילוג לתוכן