fbpx

הרשת גועשת: האם חיים זינגר בדרך החוצה מהכדורסל?

הרשת גועשת מתגובות לפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו יו"ר קבוצת הכדורסל של מ.ס. דניאל צפת לגבי עזיבה אפשרית של קבוצת הכדורסל המקומית לאחר כהונה של 8 שנים.

זינגר שהיה שותף לעליית הקבוצה מליגה ב' עד לליגה הארצית תוך זמן קצר, כתב בפוסט שהוא שוקל לעזוב את הקבוצה, אך לא פירט. לכתבינו נודע כי איגוד הכדורסל הבהיר לזינגר כי הוא אינו בעל הסמכויות הניהוליות שהיו לו בקבוצה. זינגר בפוסט: "כשמונה שנים טובות חלפו להן ביעף, מרגע הקמת האגודה " מ.ס.צפת", ועד היום.

ארבע עשרה שנים ללא כדורסל בצפת, עד שקבוצה של "משוגעים" בעלי חזון, לקחה על עצמה לנסות ולשחזר ימי קדם. התחלנו עם קבוצה בליגה ב', וכבר ארבע שנים אנחנו בצמרת הליגה הארצית בוגרים, מנסים להתברג בגמר סל ויותר. כשמונה שנים של התנדבות ועשייה ללא תמורה, בהן השקעתי מזמני ומכספי, בניתי עם שותפיי לרעיון ולדרך מחלקת נוער ובוגרים, השקעתי ימים רבים ושעות, והכל בתשוקה באהבה ובהנאה. בעקבות שינויים בדרך, בהתנהלות וברוח הספורט שאינה דרכי, אני שוקל בדעתי לקחת פסק זמן ארוך שייתן לי את הזמן לחשוב ולצפות, שההנאה, האהבה והתשוקה יחזרו".

התגובות בפייסבוק: גיל אדרעי: "אני לא יודע מה קרה שם אבל מי שמפסיד זה העיר וקבוצת הכדורסל. אין לי ספק ששוקי אוחנה ימצא את הדרך להחזיר אותך לעשיה למען העיר. בהצלחה". אילן שוחט: " עם כל היריבות בנינו תמיד כיבדתי והערכתי אותך ויחד איתך נבנה פה דבר נדיר. אל תתן לכדורסל ליפול!!! עצוב מאוד לשמוע, מקווה שזה משבר קטן ותחזור מהר לפעילות". יהודה ג'רבי: " איש יקר ואהוב את העשייה שלך כולנו מכירים – חבל מאוד שלא יודעים להעריך אנחנו איתך".

ניס פלח: " יצא לי לשחק תחת ניהולך שלוש שנים ואני יכול להגיד עליך רק דברים טובים. 
הקבוצה בצפת קיימת בזכות אנשים כמוך וזקוקה להם. גם אם ישנם קשיים בדרך אני מאמין שבסוף תמצא את הדרך להמשיך כי אנשים כמוך חייבים להישאר בקבוצה וחשובים לה ביותר". משה ארבל: "חיים יקירי ,אתה איש אהוב ונדיר בעירנו , תרמת רבות מזמנך , כספך , חבל מאוד שאתה בוחר דווקה עכשו לקחת פסק זמן שאחרו כבר לא נוכל להגיע למחוז חפצינו, אני מכיר אותך כבר 20 שנה ומקווה שהכול יסתדר לטובה , ותמשיך להצעיד את הכדורסל , קט סל , ילדים ובוגרים עם השקט והשלווה שיש רק לך".

דילוג לתוכן