fbpx

השבוע בספורט- 20 שנה לפטירתו של רוני אדרי, אלבז עושה סדר בכדורסל, האם צפת בדרך לאילת?

20 שנה לפטירתו של רוני אדרי

רוני אדרי ז"ל, נפטר לפני 20 שנים באופן מפתיע בגיל 41 ומותו הכה בתדהמה את צפת. אדרי שנפטר מדום לב, היה גדול שחקני ההגנה של צפת. אדרי החל את הקריירה שלו כמגן בהפועל צפת ורשם עמה הישגים לא מבוטלים ובתוכם מספר עליות ליגה. שלוש שנים לאחר שהעלה את בית”ר צפת ליגה כבלם הקבוצה, רשם עלייה נוספת עם בית”ר צפת כשהחזיר אותה לליגה ב’ כמאמן.  עד לפטירתו המפתיעה, עבר קורס מאמנים במכון וינגייט ובמקביל נמנה על צוות המאמנים של בני סכנין מליגת העל. הותיר אחריו את אשתו האוהבת טרז ואת שלושת ילדיו. ביום רביעי הקרוב ייערך באצטדיון העירוני (19:00) משחק ראווה לזכרו בין קבוצות וותיקים. בין שחקני העבר שצפויים לשחק ישנם כאלה ששיחקו עם רוני או תחת הדרכתו כמאמן.

רוני אדרי ז"ל. צילום ארכיון: חדש בגליל

אלבז הרגיע את מנהלת הלאומית: "מעכשיו ניהול מקצועי"

קשה להתעלם מכך ששלום אלבז, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט, לקח ברצינות את התפקיד. אלבז שנכנס ביתר שאת לתפקידו, בעיקר במחזורי הליגה האחרונים (פליאוף תחתון), של קבוצת מ.ס. דניאל צפת, הביא להישארותה לעונה נוספת בלאומית. לאחרונה אלבז אמר שהוא ידע שהמצב הכספי קשה – אבל הוא לא ידע שכל כך קשה. "כל שעה אני מגלה מידע חדש על ההתנהלות של הקבוצה בעונה החולפת וקשה להיות מעודד", אמר אלבז. בראשית השבוע ועל מנת לגלות רצינות אצל אנשי איגוד הכדורסל ומנהלת הלאומית, קיים אלבז פגישות עבודה בתל אביב באיגוד הכדורסל. לכתבנו נודע, כי אלבז סיפר לאנשי האיגוד והמנהלת, שבצפת מעוניינים להכין קבוצה לעונת המשחקים הקרובה בלאומית. עוד הוסיף אלבז כי ראש העיר יוסי קקון נותן את התמיכה המלאה והוא מעוניין מאוד בקבוצה ייצוגית לצפת בלאומית. "את הפגישה קיימנו נוכח חוויה קשה של הגורמים מהתנהלות הספורט בצפת בעבר, ורצון הדדי שלנו ושלהם לפתוח דף חדש – מעכשיו ניהול רציני". אלבז עומל בימים אלה על תוכנית הבראה לקבוצה והוא מתכוון לגייס תרומות, למכור חסויות (שידורים חיים בערוץ הספורט). "נשמח לשיתוף פעולה מתושבי העיר שהצלחת הספורט חשובה להם", אמר אלבז. על הניהול המקצועי ומי שאמור להכין את הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה, מופקד שלום (פופי) חדד שהחל בהכנות ראשוניות לעונה הקרובה.

יוסי קקון ושלום אלבז. צילום: מלך גרסטל

צפת בדרך לאילת?

בימים אלה נערכים משחקי הפליאוף בליגה הארצית לעלייה הלאומית. במחוז הצפוני מתמודדות 4 קבוצות: הפועל עכו, הפועל כפר סבא, הפועל גלבוע ברוש והפועל מגדל העמק. מועמדות לעלות במחוז הדרומי: אליצור יבנה, אליצור נחל שורק, מכבי אשדוד ואליצור נווה דוד רמלה. המנצחות בגמר הצפוני והדרומי תעפלנה ללאומית. מבנה הליגה עד כה: מ.ס. דניאל צפת, עירוני נהריה, מכבי ראשל"צ, הפועל כפר קאסם, אליצור שומרון, מכבי רחובות, א.ס. רמת השרון, אליצור אשקלון. הקבוצה הנוספת אמורה להיות הפועל אילת שלמעשה סיימה אחרונה ונשרה ללאומית אך מחכה להחלטת מנהלת הליגה. באילת בונים על כך שעקב המלחמה הירידות יוקפאו והיא תישאר בליגת העל. במידה ואילת תרד סופית – המפגש מול צפת יהיה מפגש קצוות – הקבוצה הכי צפונית מול הכי דרומית. ברכות לאליצור נתניה והפועל גלבוע גליל שהעפילו לליגת העל.

אליצור נתניה חוגגת. צילום: יעל אמסילי מנהלת ליגה לאומית Winner


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן