fbpx

השני בדרך: החלו העבודות להצבת רמזורים בכניסה לשכונת בגין בצפת

לאחר ההתלהבות של הצבת רמזורים בצומת צפת – ביריה, תושבי צפת עשויים לקבל צומת מרומזרת נוספת, הפעם בפאתי הכניסה לעיר מכיוון ראש פינה.

היום (ראשון) החלו העבודות להסדרת ציר התנועה בשכונת מנחם בגין וכן הסדרת צומת הכביש הראשי בין מנחם בגין לרמת רזים. מדובר בשני פרויקטים המשלימים אחד את השני ויחדיו יוצרים מענה מיטבי לציר בעייתי זה. במסגרת הפרויקט הראשון, החלו העבודות בתוך שכונת מנחם בגין, בציר שבין הצומת הראשי לעבר מצפה האגם, כאשר במקום מוחלף כל קו המים כחלק מההכנות להקמת שכונת מצפה ימים, מורחבים צירי התנועה, יוקמו 2 כיכרות  לוויסות התנועה וכן מתחם חנייה חדש שייתן מענה לגנים שבציר זה.

במקביל יחד עם חברת נתיבי ישראל החלו בעיריית צפת לטפל גם בצומת מנחם בגין – רמת רזים, ציר עמוס שבשנים האחרונות מידי בוקר על מנת לייצר סדר במקום ולמנוע תאונות, הוצבה שוטרת במקום שהכווינה את התנועה. היום, החלו בעיריית צפת יחד עם חברת נתיבי ישראל בפרויקט נרחב שיסדיר את הצומת וזאת לאחר עבודה של בוחני תנועה מקצועיים הגיעו לשטח ובדקו את האופציות השונות- כיכר או רמזורים. לאחר בחינת מספר כלי הרכב החולפים בצומת זו, דרכי הגישה, גודל הכביש ופרמטרים מקצועיים נוספים התקבלה ההחלטה כי הדבר הנכון ביותר לצומת זו הינה רמזורים חדשים. בציר זה יוצבו 2 רמזורים- ביציאה ממנחם בגין וכן בכניסה לרמת רזים.

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה: "המהפכה התחבורתית של העיר צפת נמשכת ומגיעה לשכונת מנחם בגין ורמת רזים. הצלחנו לגייס את התקציבים ולהשלים תכנון במהירות  על מנת לרמזר את צומת מנחם בגין וצומת רמת רזים וכן לחדש את הציר הפנימי במנחם בגין ולהסדיר את התנועה ומקומות החנייה שבציר. העיר שאין עוד כמוה בעולם ממשיכה להתחדש גם בתחבורה, ויש עוד הפתעות בדרך!"

השאר תגובה

דילוג לתוכן