fbpx

השרה גמליאל תעביר מאות אלפי שקלים לפעילויות להעצמת נשים במרום גליל

השרה גמליאל אירחה היום (שני) בלשכתה שבכנסת, את ראש מועצת מרום גליל עמית סופר למעמד חתימה על הסכם מענק של המשרד לשוויון חברתי לפעילויות לקידום השוויון המגדרי ולהעצמת נשים במרום גליל.

המענק, על סך מאות אלפי שקלים, ישמש לטובת שורה ארוכה של פעילויות שתבחר הרשות מבין סך של כ 30 תכניות לקידום נשים. בין התכניות שהציע המשרד לרשויות ניתן למצוא קורס דירקטוריות, סדנאות להסבה והכשרה מקצועית, סדנאות להגנה עצמית, סדנאות להטמעת עקרונות תומכות משפחה, הורות שוויונית ועוד. הסיוע מועבר במסגרת קול קורא שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות המקומיות, במסגרתו יקיים המשרד פעילויות לקידום השוויון המגדרי ולהעצמת נשים בכל רחבי הארץ בהיקף כולל של עשרות מיליוני שקלים בשלוש השנים הקרובות.

  

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל: "ייחודיותה של התוכנית היא בכך שזו הפעם הראשונה שמשרד ממשלתי אינו "מנחית" על רשות מקומית תכניות, אלא מעמיד בפניהן סל מגוון של תכניות לבחירתן – למעשה, אנו נותנים לרשות "לתפור לעצמה את החליפה" שבאמת מתאימה לה. ההיענות הרחבה, של קרוב למאתיים רשויות, והרצון של הרשויות להשתתף בתוכנית, הן ללא ספק עדות לכך שאנו עושים את הדבר הנכון וצועדים בכיוון הנכון בכל הקשור לקידום השוויון המגדרי ולהעצמת נשים בישראל. שמחה על שיתוף הפעולה עם ידידי ראש המועצה עמית סופר, ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה לרווחת תושבי מרום גליל".

דילוג לתוכן