fbpx

התבוסה הגדולה של המועדון – חדד: "אני מבטיח שבמשחק בצפת הסיפור יהיה שונה"

בתחילת העונה סימנו אנשי המקצוע של קבוצת מ.ס. צפת את הפלייאוף העליון כמטרה ברורה. הם אף היו מוכנים לקנות שמונה ניצחונות בהם על נתניה, מעלות ועכו ושלושה הפסדים בלבד בסיבוב הראשון. 

המשימה הראשונה מבחינתם לפחות לפי הסיבוב הראשון בדרך למטרה הושגה. צפת מסיימת את הסיבוב הראשון במקום השלישי נקודה פחות מהמובילות, נתניה ורמת השרון ויוצאת לפגרה קצרה לפני פתיחת הסיבוב השני עם המון שאלות ותהיות לגבי ההמשך. בצפת מקווים שההפסד המחריד של הקבוצה במחזור הנעילה של הסיבוב הראשון לא ישפיע בהמשך. צפת ספגה את הפסדה הגדול ביותר בעידן חידוש הכדורסל מאז פירוק הפועל צפת. 

צפת הובסה ב-46 הפרש במשחק העונה לרמת השרון, 61:107. בצפת מודעים לכך שקשה לתרץ הפסד בהפרש כזה גם כשהקבוצה התייצבה למשחק בהרכב חסר והשיפוט היה חד צדדי. חמש דקות לסיום המשחק נאלץ המאמן חדד לנטוש את הפרקט עקב עבירה טכנית שנייה לספסל שמשמעותה הרחקה למאמן. עוזרו, שי קדוש נטל את המושכות, אך לא הצליח להמתיק את הגלולה המרה.

מאמן הקבוצה שלום (פופי) חדד, מודע לכך שבפגרה הקצרה עד למחזור הפתיחה של הסיבוב השני בכרמיאל הוא ינצל להחזיר את האמון לשחקנים. חדד, מנסה להסביר את ההפסד ברמת השרון: "הקבוצה סובלת בשבועות האחרונות ממכת פציעות ומחלות של שחקנים מה שגרם לנו להגיע למשחק לא מוכנים מול הקבוצה הכי משכנעת בשלב זה בליגה. אני לא רוצה לתרץ אבל שני שחקנים משמעותיים שלנו רז מור ותום סלוצקי לא שיחקו במשחק בגלל פציעה והיו עוד 4 שחקנים שלנו ששיחקו למרות שלא התאמנו שבוע בגלל מחלה. גם מזג האוויר הסוער שקדם יומיים למשחק פגע בנו בהכנות. האימון המסכם בוטל בגלל הצפה באולם מה שמנע מאתנו לצפות בקלטת של היריבה". 

עוד מוסיף חדד כי ברור לו שהבדלי הרמות והתוצאה במשחק אינם משקפים. "אני מבטיח שבמשחק מולם בצפת הסיפור יהיה שונה לחלוטין. אנחנו נמצאים בליגה שוויונית מבחינת יחסי הכוחות,כל קבוצה יכולה לנצח ביום נתון אפילו קבוצת צמרת. מבחינתו אנחנו עומדים היטב בציפיות בשלב זה. צפוי לנו סיבוב שני מאוד קשה. קבוצות רבות עשו התאמות והתחזקו".

דילוג לתוכן