fbpx

וועדה מקצועית במשרד החינוך אפשרה את שובו של זפרני לניהול בית הספר בצפת

מנהל בית הספר הרב תחומי בצפת עופר זפרני, אמור לחזור לניהול בית הספר בשנת הלימודים הקרובה. זפרני שנעדר מאז תחילת ינואר בשל חקירה שהתנהלה נגדו בחשד למעשים מגונים, ניהל מאבק להוכחת חפותו.

1234

ועד ההורים של בית הספר, פרסם הודעה המבשרת על שובו של זפרני. "בשעה טובה אני שמח לבשר לכם שמנהל בית הספר שלנו מר עופר זפרני חוזר לנהל את בית הספר!!! – זאת לאחר שנמצא כי אין ורבב במעשיו ואין מניעה לחזרתו.
את מה שידענו כולנו..יודעים כעת כולם. זה בהמשך להחלטת הפרקליטות על זיכויו וסגירת התיק. אנחנו גאים ביותר ומאושרים על הזכות שהוא ימשיך להוביל את ילדינו מעלה מעלה. זאת גם בהזדמנות להודות לחברי הנהגת ההורים, וההורים בכלל על מאבקם העיקש עד השגת המטרה…אתם אלופים. ללא ספק הנהגת ההורים וההורים בצפת הם מרכיב חשוב ומשמעותי בחינוך הילדים. אסיים בברכת שהחיינו והגענו לזמן הזה תודה לכולם". על החתום -יורם מזוז יו"ר הנהגת ההורים.

ממשרד החינוך נמסר כי עניינו של המנהל נבחן באופן יסודי על ידי פרקליטות המדינה וועדה מקצועית מטעם משרד החינוך. לנוכח הנסיבות והממצאים אשר הובאו בפני אנשי המקצוע שבוועדה, נמצא כי אין מניעה,  להשיב את מנהל המוסד החינוכי לתפקידו.

תגובת פרקליטות צפון: " לאחר עיון בחומר החקירה  החליטה  הפרקליטות לסגור את התיק , זאת נוכח העדר ראיות מספיקות להעמדתו לדין". 

דילוג לתוכן