fbpx

זכו בפיס: מפעל הפיס מעביר עוד 800 מיליון שקלים לרשויות המקומיות

מפעל הפיס מקדים לרשויות מקומיות תקציבי פיתוח כמקדמה על חשבון השנים 2019-2020 בסך של עד כ- 800 מיליון ₪,החלטה על כך התקבלה בדירקטוריון מפעל הפיס וההודעה נשלחה בסוף השבוע האחרון לכל ראשי הרשויות בחתימתם של יו"ר מפעל הפיס אלוף (מיל') עוזי דיין, חיים ביבס יו"ר השלטון המקומי ועמיר ריטוב יו"ר מרכז המועצות האזוריות.

ארכיון: חנוכת היכל התרבות בצפת.
ארכיון: חנוכת היכל התרבות בצפת.

הקדמה זו הינה בנוסף להקדמת מיליארד ש"ח על חשבון השנים 2018-2017 שהועברה לרשויות המקומיות בתחילת השנה ותאפשר לראשי הרשויות להשלים מיזמים מתוכננים ולהתחיל כבר עכשיו מיזמים חדשים.

אלוף (מיל') עוזי דיין יו"ר מפעל הפיס אמר כי הקדמת תקציבים לרשויות המקומיות זו השנה השישית ברציפות תורמת להאצה של ממש במימוש של מיזמי הפיס ברשויות המקומיות בתחומי החינוך, הרווחה, הספורט, פעילות צעירים וגיל הזהב, תרבות ואמנות ועוד. כותרי פיס (ספריות), מרכזים לגיל הרך, לנוער ולגיל הזהב, מרכזי מוזיקה ועוד. לדברי עוזי דיין הקדמת כספי ההקצאות הביאה לכך שבשנת 2016 מימשו ברשויות המקומיות מיזמי פיס בסכום שיא של 1.117 מיליארד ₪, סכום זה כפול מהמימוש לפני חמש שנים.

יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס הוסיף כי מרכז השלטון המקומי יפעל להעמיד לרשות הרשויות יועצים שיסייעו בניצול נכון של ההקצאות לטובת כלל התושבים.

דילוג לתוכן