fbpx

חדד: "הקבוצות בצמרת התחזקו משמעותית ועשו התאמות – מלבד צפת"

אימוני השבוע של קבוצת מ.ס. דניאל צפת התנהלו השבוע ברצינות יתרה וביד קשה של המאמן שלום (פופי) חדד, לאור ההפסד הביתי המביך מול הפועל מעלות ורגע לפני המשחק הקרוב ביום ראשון בעכו מול הבלתי מנוצחת, המוליכה הפועל עכו.

שחקני צפת קיבלו קשה את הפסדם האחרון למעלות, הפסד שקטע רצף של 4 ניצחונות, מה שהיה אמור להביא את המפגש מול המוליכה עכו למשחק העונה. היריבה מעכו השקיע העונה כסף רב בבניית קבוצה חזקה שאמורה לקבל את כרטיס העלייה ללאומית ללא בעיה. " עכו מסומנת כקבוצה הטובה היום בליגה אבל אנחנו נוסעים לשם לא בשביל הטיול אלה לתת את המקסימום", אמר לכתבנו, המאמן שלום (פופי) חדד שהוסיף: " מלבד שעכו בסגל הנוכחי לא הפסידה מתחילת העונה עכו הם אפילו התחזקו בשבועיים האחרונים כשצירפו אליהם גבוה משמעותי נוסף בשם בני אלשיר ואת הרכז המצטיין מכרמיאל יבגני חולודוב".

חדד טוען שהליגה השנה מאוד שיוויונית ברמתה והפער בין הקבוצות הוא לא גדול, למרות שקבוצות הצמרת התחזקו משמעותית ועשו התאמות מלבד צפת. "אני מקווה שבימים הקרובים העירייה בראשות שוקי אוחנה ומחזיקת תיק הספורט ויקי אלקבץ יעשו את המיטב לגייס כספים שגם אנחנו נוכל להתחזק ולא להישאר מאחור".

לגבי ההפסד המפתיע למעלות, עד אותו משחק בתחתית, התייחס חדד: "משחק חלש מאוד שלנו בשתי צידי המגרש. נקלענו ליום קליעות ואחוזים לא טובים למרות שהגענו לזריקות טובות.
מעלות מנגד פתחו את המשחק מצויין עם אחוזים מדהימים מחוץ לקשת שגרמו להם להיכנס טוב למשחק וקיבלו המון ביטחון. הצלחנו למחוק פיגור של 18 נקודת לפני ירידה למחצית שנגמרה ב-6 למעלות. בתחילת המחצית הצלחנו להוריד ל2 נקודות ו4 התקפות רצופות יכולנו לעלות ליתרון אבל הכדורים לא נכנסו ומנגד מעלות היו ביום קליעות מדהים". בסיום ניצחון לאורחים ממעלות, 96:79.

דילוג לתוכן