fbpx

חודש המודעות לסרטן: אירוע ספורט ובריאות מיוחד ייערך בצפת – בהשתתפות מיטב המאמנים בגליל

מיזם מרגש ומיוחד של מרכז צעירים בצפת בהשתתפות עסקים מקומיים סלל את הדרך לאירוע מיוחד וראשון מסוגו בעיר במסגרת חודש המודעות לסרטן השד.

ביום שישי, (29.10) ייערך הפנינג ריצה, הרצאה בנושא סרטן השד ואימון עם שלושת המאמנים המובילים בגליל והכל במסלול הריצה במיישר ובמצודת בירייה הסמוכה. האירוע ייפתח בשעה 8:00 עם התכנסות בתחילת המסלול במישר, חלוקת חולצות מתנה וכו', בשעה 8:30 יוזנקו המשתתפות למסלול ריצה/ הליכה באורך 3.5 ק"מ. לאחר מכן תתקיים במקום הרצאה קצרה ומרתקת של אנדרה הורביץ- מקדמת הבריאות המחוזית של אחת מנותנות החסות המרכזיות של הארוע- מכבי שירותי בריאות. בשעה 10:00 יצטרפו גם שלושת המאמנים המובילים בגליל שהתגייסו גם כן לפעילות החשובה: נטע מימון, מיכל רייכר ואייל בן סימון כשעל המוסיקה יהיה אמון d.j רז שמואל.

נוסף, מארגני האירוע מציינים כי למשתתפות צפויות שורה ארוכה של הפתעות כאשר הפעילות כולה הינה ללא תשלום. חודש המודעות לסרטן השד 2021 הינו בסימן הורדת גיל הבדיקות הממוגרפיה מגיל 50 לגיל 40, במסגרת סל הבריאות ובמטרה לקרוא לנשים בגילאים אלו- ללכת ולהיבדק! באמצעות גילוי מוקדם של המחלה ניתן להגיע ל 92% החלמה- גילוי מוקדם מציל חיים. נשים יקרות, הגעתם לגיל 30? קבעו תור לכירורג שד, מגיל 40 ומעלה יש לבקש הפניה לבדיקת ממוגרפיה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן