fbpx

חצור: 3 כניסות להקלה על תנועת כלי הרכבים לשכונות

תנופת הבניה בחצור הגלילית תופסת לאחרונה תאוצה ויצרה עומס תנועה בצירים הראשיים ובשכונות החדשות.

בתמונה: סלילת כביש עזיזי דיעי.

הצטרפות תושבים חדשים חייבה את המועצה להקים כניסות נוספות ליישוב, שיקלו על התושבים ויאפשרו נגישות נוחה ומהירה למקומות המגורים.בימים אלו המועצה שוקדת על הקמת 3 כניסות להקלה על תנועת כלי הרכבים. כניסה אחת תיסלל משכונת הכרמים לכיוון הכביש המוביל לעמוקה, ובכך יקל על תושבי השכונות והאזור להיכנס ולצאת.

בהמשך מתוכנן כביש שיעלה מצומת מחניים – 4 נתיבים ויאפשר כניסה ויציאה של כלי רכב משכונת גבעת נבון, הבוסתן, אהבה ראשונה ועוד. בשלב שלישי יסלל כביש שיחצה מכיוון הכביש לעמוקה לכיוון כיכר האצטדיון ובכך יאפשר נגישות וחיבור בין המרקם הוותיק לבין החלק הצפוני. כאמור המועצה פועלת ביתר שאת על מנת לפתח ולהעמיד אפשרויות נגישות טובות ונוחות, לכלי רכב לאור הגידול הצפוי וקליטת משפחות רבות.

כעת מויצת חצור בעיצומו של תהליך להשלמת כבישי הטבעת,קרצופם וריבודם באופן חדיש למען התושבים. בחודשים האחרונים נעשו עבודות פיתוח והצבת קו ביוב שמחבר בין שכונת איביקור (ר"פ) למתקן טיהור שפכים שנמצא בחצור. עבודות אלו נעשו בשיתוף פעולה של פלג הגליל ואגף ההנדסה במועצת חצור לאור העובדה כי פרויקט זה חייב מעבר וחיבור למערכת הביוב בחצור.

כבר בשלבי התכנון דרש ראש המועצה, שמעון סויסה כי פתיחתו של הכביש ועבודת התשתיות יבוצעו בתנאי שהכביש ייסלל מחדש, ואכן למרות עיכובים קלים בעבודות בשל מזג האוויר, נעשו בשבוע שעבר עבודות הקרצוף והריבוד של הכביש. לאחר הפוגת הגשמים יסומן הכביש, כך שתושבי השכונות ייהנו מכביש סלול וחדש.

השאר תגובה

דילוג לתוכן