חשמלית ושמה פרגולה: הכל על פרגולת אלומיניום חשמלית

חושבים להתקין פרגולה במרפסת או בחצר? אולי זה הזמן לשקול להתקין פרגולה חשמלית שתעשה לכם את החיים הרבה יותר פשוטים.

צילום: freepik

מה זה פרגולה חשמלית, מה היתרונות שלה ומה כדאי לדעת לפני שמתקינים? כל התשובות.

פרגולה חשמלית – מה זה בכלל?

פרגולה חשמלית מאלומיניום היא פרגולה שבנויה מלוחות בגדלים שונים. את הלוחות האלה ניתן לסגור בצורה חשמלית בזווית של כ- 110 מעלות ולהשיג את ההצללה הנדרשת.

את הסגירה מבצעים ממש בלחיצת כפתור, כאשר לוחות האלומיניום הללו מחווטים למנוע חשמלי ששולט על כל האופרציה הזו. סיבוב פנימה של הלוחות הללו יאפשר סגירה הרמטית של הגג ואילו סיבוב החוצה יאפשר פתיחה מלאה.

פרגולה חשמלית – כל היתרונות

אחד היתרונות הבולטים ביותר של הפרגולה התאמה מידית וקלה לתנאי מזג האוויר. בעונת החורף כשבחוץ יורד גשם ניתן לסגור לגמרי את הפתחים שבגג ואף לבצע הזזה שלהם על מנת לנקז את מי הגשמים למטה.

בקיץ לעומת זאת, הפרגולה החשמלית תספק לעם פתרון הצללה איכותי. במידה והשמש הקופחת שולחת את קרניה ומפריעה לכם לשלוט מתלת לפרגולה, תוכלו לסגור את הגג בזווית שתרצו ובכך לשלוט ממש על עוצמת התאורה בפרגולה.

בנוסף לכל היתרונות הללו, אין ספק שלפרגולה החשמלית יש טאץ' עיצובי מיוחד מאד. בניגוד לפרגולות מעץ למשל, כאן תוכלו ליצור למעשה כל עיצוב שחלמתם עליו ולהפוך את החצר או המרפסת שלכם לפנינה של ממש.

כמו כן, הפרגולה החשמלית תספק לכם בידוד מושלם מפני הקור, הגשם והחום. מדובר במבנה יציב מאלומיניום שישרוד בקלות כל רוח עזה. באמצעות הגג המתכוונן תוכלו לשלוט על רמת האטימות של הגג ולמנוע מטיפות הגשם לחדור פנימה.

ובשורה התחתונה היתרון של הפרגולה החשמלית היא בנוחות של השימוש. הכל מתבצע בלחיצת כפתור, אין צורך במשיכת חבלים או סגירה פיזית של השלבים, שכן המנוע שולט על כל האופרציה הזו.

היכן תוכלו להתקין פרגולה חשמלית?

פרגולות אלומיניום חשמליות מתאימות למעשה כמעט בכל מקום. בין אם מדובר במרפסת, חצר בית פרטי, בריכה, פטיו או אפילו מקום העבודה, הפרגולה תוכל לעמוד לרשותכם. מדובר בפרגולה קלה מאד לבנייה, חסכונית וכזו שניתן לפרק או להרכיב אותה בקלות.

לפני שאתם ממהרים להזמין פרגולה, דרשו מנציג החברה שיגיע אליכם לביקור מקדים על מנת לספק לכם הצעת מחיר שלוקחת בחשבון את כל האלמנטים של העבודה.

רק כך בעל המקצוע יוכל לקחת מידות מדויקות, להעריך אילו אלמנטים עשויים לייקר את העבודה ולתת לכם הצעת מחיר שלא תשתנה ולא תעלה במהלך העבודה.

ודאו מראש האם קיימת אחריות על ההתקנה ובמידה וכן, מה היא כוללת. שמרו את הקבלה שאתם מקבלים על העבודה, היא תהווה עבורכם הוכחה לביצוע העבודה וכן תעודת אחריות למקרים בהם תצטרכו את בעל המקצוע.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן