fbpx

טובא מכוונת גבוה ניצחה את ממבע הגולן – במרום הגליל מחפשים כיוון

קבוצתו של יוסי סופר, בני טובא/זנגריה מכוונת גבוה. מספר ימים לאחר שצרפה לשרותיה את דור אדרעי ויחיאל כהן מהפועל מרום הגליל, גברה במשחק השלמה מהמחזור הראשון על בני ממבע הגולן והגליל החזקה, 1:2. 

hu

המשחק שנערך בדבוריה עקב אי אישור המגרש הביתי בטובא, היה חשוב לשתי הקבוצות. אצל האורחים בהם משחקים מספר שחקני רכש בולטים בהם, השוער הוותיק, אייל וקראט, הניצחון היה נותן להם מאזן ניצחונות מושלם ואת ראשות הפסגה. חניכיו של סופר חיפשו ניצחון ראשון.

לאחר מחצית מאופסת, כבש בדקה ה-56, מוחמד הייב שער בכורה בליגה לטובא המחודשת. שמחתם של הביתיים החזיקה מעמד 4 דקות משער משווה של תאיר עמאשה.

בדקה ה-74 שרק השופט ואסים חליפה לבעיטת עונשין מ-11 מטרים לטובא. יחיאל כהן במשחקו הראשון בקבוצה בעט מדוייק, פנימה והעניק ניצחון ראשון, 1:2 לטובא. בשבת תתארח טובא בג'וליס מול בני חורפיש. משחק ההשלמה שלה מול בני בענה ייערך בדבוריה ב- 11.11.16.  

במרום הגליל שפתחה את העונה בהתלהבות, ישנה לאחרונה נסיגה. למרות שהקבוצה שיחקה רק פעמיים (ניצחון והפסד). מרום הגליל שיחררה את דור אדרעי ויחיאל כהן לטובא וצריכה להתמודד כל פעם מחדש לאתר מגרש ביתי.  ביום שישי תצטרך מרום הגליל להתמודד בדבוריה מול בני ממבע שתרצה להתאושש מההפסד לטובא. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן