fbpx

טרנד: הצעות נישואין בתצפית החדישה שנחשפה לאחרונה בצפת

סיור עבודה של ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה וצוותו באזור תחנת המשטרה ומרכז הקליטה, כנען הביא לחשיפת אטרקציית תיירות נוספת בצפת. בסבך של צמחיה ועצים, הבחינו הצוותים בתצפית פנורמית מדהימה עם נוף מהמם להר מירון ולצפת. אוחנה הנחה על ניצול האזור לכלל האוכלוסיה והורה על פתיחת הנוף ושימוש במשאב הטבע הייחודי של צפת. הצוותים החלו מייד בעבודות בשטח.

בנקודת ההתחלה נפתחה תצפית פנוראמית מרתקת המאפשרת מבט לעבר יער ביריה, הרי מירון, פארק עמק התכלת והעיר צפת. כעת, מתכוונים בעיריית צפת לבצע פיתוח נוסף במקום הכולל הצבת מפת הסבר, מעקה בטיחות, ספסלים וכו'. צעיר מחולון שנחשף לתצפית בחר בנקודה זו להצעת נישואין מרגשת והפתיע את חברתו בהצעת נישואין מרגשת מול יופיה המיוחד של צפת והרי מירון. כעת זוגות נוספים מתכוונים לנצל את המקום המיוחד להצעות נישואין.

"כאשר אנחנו מדברים על ליטוש היהלום שנקרא צפת – זו הדוגמה הטובה ביותר. לצפת פוטנציאל עצום, אוצרות טבע ונופים קסומים, שהוזנחו במשך שנים והציבור שכח מקיומם. באמצעות הסיורים כאשר אנו מקוטטים רגלים ובוחנים את הדברים בשטח, מגלים עוד ועוד אוצרות אותם נמשיך לפתח ולטפח" אמר ראש עיריית צפת שוקי אוחנה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן