fbpx

יאיר רשלבך מצפת העפיל לחידון התנ"ך הארצי – נציג הצפון בממלכתי דתי

יאיר רשלבך תלמיד בן 17 מבית הספר אמי'ת צפת ייצג את הצפון בחידון התנ"ך הארצי יחד עם צוריאל נעמן מאורט שלומי.

רר

השניים סיימו במקום הראשון בחידון התנ"ך המחוזי שנערך היום (שלישי) בעמק המעיינות. רשלבך זכה כנציג בתי הספר ממלכתי דתי  ונעמן כנציג בתי הספר הממלכתיים. השניים עולים לתחרות הארצית שבה ייצגו את מחוז הצפון בתחרות שתתקיים 

ךךךךך

מנהלת מחוז הצופן, ד'ר, אורנה שמחון שלחה איגרת ברכה למתמודדים בחידון: " חידון התנ"ך המחוזי שהפך למסורת מבורכת מזה שנים , מתארח השנה ב'עמק המעיינות' .זהו אחד האירועים המרכזיים והחשובים במחוזנו . התנ"ך הוא הבסיס לכל הספרות שנכתבה אחריו: המשנה, התלמוד, המדרשים ועוד  . הוא הספר הנפוץ והמתורגם ביותר בעולם  והוא מהווה את התשתית התרבותית של עם ישראל כולו על 12 שבטיו אבל , מעל לכל ,  זהו גם המנדט שלנו על ארץ ישראל , כפי שכתב ראש הממשלה המנוח דוד בו גוריון בעדותו בפני ועדת פיל  . אני מאחלת לכל המתמודדים בחידון התשע'ו ולכלל תלמידי המחוז , כי בזכות התנ'ך והמוסר שהוא מלמד , נהיה כולנו אנשים טובים ,שמחים , סקרניים ,  ערכיים , מצפוניים ,חברתיים , רגישים ,  קשובים ומכילים יותר". 

999

דובר המחוז , דויד גורלי מציין כי חידון התנ"ך לשנה זו  מתקיים  בסימן 'אהבת הארץ' כאשר הפסוק המוביל הוא : 'ונטעתים בארץ הזאת באמת בכל ליבי ובכל נפשי ' ( ירמיהו ל'ב , 41 ).

דילוג לתוכן