fbpx

יום לימודים ארוך בצפת: השר דרעי חילק מלגות בפקולטה וראה מצגת במכללה האקדמית

מיד לאחר שצפת התאוששה מהשלג שירד היום בבוקר (שלישי) הגיע לצפת לביקור, אריה דרעי,שר הפנים והמשרד לפיתוח הפריפריה,הנגב והגליל.

צילום: מארק כהן.
צילום: מארק כהן.

לשר אדרי תחת הכובע הכפול והרשמי במשרדי הפנים והפריפריה,זה היה ביקור עבודה ראשון. דרעי מלווה באנשי משרד הפנים והמשרד לפיתוח הפריפריה,הנגב והגליל, נפגש עם אילן שוחט,ראש עיריית צפת לישיבת עבודה במלון רימונים בעיר עתיקה.  דרעי סיפר לשוחט כי בלילה הקודם, היה חשש מצדו שעקב השלג שאמור היה לרדת בירושלים הביקור עלול היה לא לצאת לפועל. " השלג שהיה צריך לרדת בירושלים קיבל אותי בצפת", אמר,דרעי.

ffccfde6-ae13-49f0-a2c0-cf397afcca88

שוחט הציג לשר את תכניות הפיתוח של העיר ולאחר מכן יצאו השניים לסייר בעיר ודלגו בין טיפות השלג, רוחות הסערה והקור המקפיא. בתום הסיור, חזרה פמליית השר וראש העיר למלון רות רימונים צפת, שם קיבלה את פניהם מנכ"לית המלון יוליה פרידמן. 

אריה 1

לאחר ארוחת צהריים במלון כיבד השר את נוכחותו בצוותא עם שוחט בביקור ראשון בפקולטה לרפואה. באודיטוריום הפקולטה נערך טקס ראשוני מסוגו בגליל בו חולקו מלגות לסטודנטים לרפואה ולמתמחים בבתי החולים בגליל. מדובר בפרוייקט מלגות חדש שאמור ללוות מקבלי המלגות עד היותם רופאים. 

fb2273e5-8853-4087-b3d0-e06351a23bec

בטקס נכחו,דיקן הפקולטה, פרופ' רן טור-כספא.שלושת מנהלי בתי החולים מצפת,נהריה ופוריה. מנכ"לית משרד הפנים,אורנה הוזמן-בכור,מנכ"לית המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל סיגל שאלתיאל-הלוי,אורי אילן ממונה מחוז צפון במשרד הפנים ועוד אורחים רבים. 

dfda427c-3fe8-466b-b706-1e508be47c5f

את הסיור בצפת, סיימו השר דרעי ופמלייתו בביקור במכללה האקדמית בצפת. בספריה החדישה בית וואהל שמע השר דרעי הסברים על המכללה מהמנכ"ל, שמוליק הר נוי. באודיטוריום הסמוך, הציג הנשיא הנכנס, פרופ' מרדכי סוקולוב מיצג ממיטב תכניות העתיד של המכללה. 

דילוג לתוכן