fbpx

יחיא תלסון ההרוג השביעי מריחניה בתאונות דרכים בעשור האחרון – לא יזכה לראות את הולדת בנו

בריחניה מתקשים להתאושש מהטרגדיות שנוחתות עליהם בכבישים בשנים האחרונות. היום,שבת, התרחש אסון כבד נוסף שפקד את הכפר ובו קיפח את חייו יחיא תלסון בתאונת דרכים בכביש 89 הידוע לשמצה בין גוש חלב לצבעון.

תצלום מדף הפייסבוק.

תלסון נהרג בן ה-35 נהרג בשבת בבוקר בהתנגשות עם רכב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי שבסופו נקבע מותו. המשטרה חסמה את כביש 89 בשני הכיוונים למשך כשעתיים וחקרה את נסיבות התאונה- כתוצאה מכך ארעה תאונת שרשרת של סקרנים שהועברו במצב קל לטיפול במרכז הרפואי "זיו" בצפת. המשטרה פתחה בחקירה. תלסון, לא יספיק לראות את ילדו בכורו שאמורה ללדת אשתו ההרה בימים הקרובים. תלסון דמות חביבה ומוכרת באזור הוא הקורבן השביעי מריחניה, בשנים האחרות שמקפח את חייו בתאונת דרכים.

בעברה הייתה ההיסטוריה של העם הצ'רקסי למודת אסונות ומלחמות שהחלה בתקופה של הכיבוש הרוסי בצפון קווקז והסתיימה בגירושם של הצ'רקסים שמקצתם הגיעו ארצה ונקלטו לפני כ-140 שנה בגליל בכפר ריחניה. אך גם הצ'רקסים החביבים שנאמנותם לארץ הפכה לשם דבר מתקשים להתמודד עם המלחמה האמיתית המתרחשת בשנים האחרונות- המלחמה בתאונות הדרכים. האווירה הנינוחה והשקט בכפר הפסטוראלי והקטן המונה מעל 1300 תושבים שרוב תושביו משרתים בשרות הביטחון מופר בשנים האחרונות שוב ושוב באסונות שנגרמו בתאונות דרכים.


דילוג לתוכן