fbpx

"כיתה א' הקשב" – רס"ב עבד ליווה את בנו לבית הספר

רס"ב עבד עבד, בן 43 מהכפר ירכא חווה בשנותיו כהורה לתלמידים כבר כמה וכמה שנות לימודים- אבל השנה הזו מתחילה באופן מרגש במיוחד.

88

 

עבד משרת בגדוד ההנדסה הקרבית 605 בחטיבת השריון 188 כבר במשך 23 שנים (!) בתפקידים שונים, ובתפקידו הנוכחי נגד החימוש הגדודי. במשך 23 שנותיו בצבא פגש וחינך דורות רבים של חיילים לוחמים- אבל בנוסף לכך, חינך וגידל גם את שלושת ילדיו הפרטיים באירועים החשובים בחייהם, על אף היותו משרת בתפקיד מבצעי ותובעני,בו הוא נמצא ימים ושעות רבות מחוץ לבית.

היום החל את לימודיו בכיתה א' בן הזקונים של עבד, יזן בבית הספר היסודי בכפר ירכא. עבד מספר שהוא מתרגש מאוד ללוות את בנו הקטן שעולה לכיתה א'. "אושר וגאווה גדולה לדעת שהבן שלי מתחיל ללמוד במדינה שנלחמנו עליה ונמשיך להילחם עליה ככל שנדרש. אני מאחל לכל התלמידים שנה של עשייה ולמידה והכי חשוב שנה שקטה-שנת שלום". דבריו של עבד לא מגיעים משום מקום.

הוא לקח חלק בלחימה במלחמת לבנון השנייה, ובסופה אף קיבל צל"ש ממפקד החטיבה על כך שהיה שותף בכל מבצעי הגדוד בלחימה. הוא ביצע חילוצים מורכבים של טנקים שנפגעו באופן קשה, על מנת להחזיר אותם אל תוך שטח הארץ, ולאורך כל הלחימה הוא היווה יד ימינו של מפקד הגדוד. בגלל כל האתגרים שעבר, עבד מרגיש אפילו יותר משמעות וגאווה בעליית בנו לכיתה א׳,  ומאחל שנת לימודים מוצלחת, שקטה ופורייה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן