כמה עולה דוד שמש? טופ דודים מסבירים

צילום: depositphotos

בין אם בבית יש נפשות מרובות או לא, צריך מים חמים למקלחת. בעוד שההמלצה הגורפת היא התקנת דוד שמש, חשוב גם לדעת מחירי דודי שמש. אם כך, ריכזנו עבורכם מידע שקיבלנו מפורטל טופ דודים – מחירון דודים והשוואת מחירים בין טכנאי דודי שמש. 

אם אתם שואלים כמה עולה דוד שמש או כמה עולה התקנת דודי שמש, אתם פועלים נכון. קודם כל מבררים את הפרטים מראש, משווים מחירים ורק אז מזמינים איש מקצוע. על פי מחירון דודי שמש שסקרנו בפורטל טופ דודים, מצאנו כי מערכות שמש שלמות מתחילות במחירים ממוצעים של 2,000 ₪. חשוב להדגיש, כשמדובר במערכת שמש שלמה, לא מדובר בדוד השמש בלבד. יהיה נהוג לדבר על קולט שמש, ווסת מגן בפני כוויות, צנרת של הדוד, התקנת שיבר, שסתום ביטחון ועוד. 

מחירון דודי שמש להתקנה בבתי מגורים 

משהו שכדאי לדעת, באינטרנט יש לכם לא מעט מחירונים מומלצים לצרכן בתחומים אלו של התקנת דודים. יש לכם בפורטל טופ דודים מחירון התקנת דודי שמש, שממנו אנו שאבנו את המידע שלנו. למשל, גילינו כי התקנת דוד שמש 120 ליטר תעלה לכם בערך 2,300 ₪ – 2,500 ₪. 

אם תצטרכו התקנת דוד גדול יותר, השלב הבא הוא התקנת דוד שמש 150 ליטר. העלות הממוצעת להתקנת דוד שמש 150 ליטר היא 2,400 – 2,750 ₪ . עבור משפחות מרובות נפשות, אפשר לבצע התקנת דוד שמש 200 ליטרים. עלות ההתקנה של דוד מסוג זה תנוע בין 2,750 ₪ ל-3,150 ₪ בממוצע. 

רוצים עוד מידע? גלו מהו מחיר דוד שמש כאן, בעזרת המחירון של טופ דודים.

התקנת דודי שמש כמה עולה ומה צריך לדעת 

יחד עם התקנת דוד שמש, לפעמים צריך להתקין גם קולט שמש חדש. אמנם לא נפוצים מקרים של קולטי שמש פגומים, אבל לפעמים גם רכיבים אלו עשויים להתבלות. באופן כללי, התקנת קולט שמש היא לא זולה. התקנת קולט שמש לדוד 80 ליטר תעלה לכם 2,050 – 2,450 ₪. 

רגע לפני שרצים להחליף קולט שמש, חשוב לבדוק מה הבעיה. לא פעם, מספיק לנקות את קולטי השמש מאבנית בכדי לגרום להם לתפקד שוב כהלכה. לידיעתכם, ניקוי קולטי שמש מאבנית יעלה לכם כ-300 – 550 ₪ בממוצע. 

הזמנת טכנאי דודי שמש והשוואת מחירים לפני התקנה 

בין אם אתם צריכים שירות טכנאי התקנת דודי שמש, או טכנאי תיקון דודים, כדאי לבצע השוואת מחירים בין טכנאים לדודי שמש. השוואת מחירים להתקנת דוד שמש מאפשרת לכם להוזיל עלויות באופן משמעותי. תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר מפורטל טופ דודים, להשוות ביניהן וללכת על העסקה הכי כדאית. 

בשורה התחתונה, השוואת מחירים לדודי שמש תאפשר לכם להתנהל צרכנית נכון יותר. בכדי לבצע השוואת מחירים, בקרו כעת בפורטל טופ דודים – top-boilers.co.il 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן