כרוז מאיים נגד המשטרה: "זה רק התחלה – אבו לטיף" – שמשות של מכוניות נופצו בחצור – "פעולה שפלה ופחדנית"

הבוקר (ראשון) התקבלו מספר תלונות על ניפוץ שמשות של רכבים שחנו בחניון הבנין בחצור. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום ופתחו בחקירה, במקום נמצאו דפים ועליהם הכיתוב ״….. זה רק ההתחלה משפ׳ אבו לטיף״.

צילום: באדיבות המצלם.

הכרוז כנגד המשטרה בא 4 ימים לאחר הפשיטה שעשתה היחידה המרכזית במחוז צפון על ארגון אבו לטיף במסגרת חקירה סמויה שחשפה העלמות מס במליארד ₪ וזכתה לכינוי המילארד השחור. מפקד המחוז הצפוני: "הפגיעה של הארגון באזרחים חפים מפשע, היא פעולה שפלה ופחדנית שלא תרפה את ידי משטרת ישראל שתמשיך להאבק בארגון בכל האמצעים העומדים לרשותה ותוך רתימת כלל זרועות מערכת אכיפת החוק להכרעתו. משטרת ישראל תלווה את האזרחים שנפגעו". בכרוז, נכתב באמצעות אותיות מודבקות: " משטרת המושחתים -עוצרים נשים ואנשים מכובדים. זה רק התחלה – אבו לטיף".

הפשיטה בוצעה בעקבות חקירה סמויה של היחידה המרכזית במחוז צפון שנערכה במשך כשנה ובמסגרתה גובשה תשתית ראיתית כנגד אנשי ארגון הפשיעה הגדול במדינה. על פי החקירה הארגון היה מעורב במקרי סחיטה ועושק של אזרחים ובעלי עסקים בצפון. ראשי הארגון חשודים בעבירות כלכליות וביניהם העלמות מס בהיקף של מאות מיליוני שקלים ומעורבות בארועי אלימות רבים ובכללם רצח.

צילום: משטרת ישראל.

כ-700 שוטרים,לוחמי משמר הגבול,יחידות מיוחדות וגורמי אכיפה השתתפו בפשיטת הענק.21 חשודים בניהם בכירי הארגון נעצרו בבתיהם. בפעילות לקחו חלק חוקרי פקיד שומה חיפה והצפון ברשות המסים והיא לוותה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. לפי המשטרה שמו של ארגון "אבו לטיף" נקשר בפעילות עברינית ענפה בכל אזור צפון הארץ, הארגון פעל בגביית דמי חסות, מעורבות במכרזים ציבורים, השתלטות על עסקים, סחיטה, ארועי אלימות וירי רבים ועל פי החשד קשורים למקרי רצח אכזריים בשנים האחרונות.

הארגון הוא יעד של מחוז צפון בשנים האחרונות, במהלך המאבק בארגון, ובשל החשש של אזרחים להתלונן, שוטרי מחוז צפון התחזו לקבלנים על מנת שיהיו הם בעצמם מטרה לסחיטה. לפני כשנה הושגה פריצת דרך שהביאה לגיבוש תשתית ראייתית כנגד בכירי הארגון, חברים בארגון, גורמים שסייעו להם בהלבנת כספים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן