fbpx

כשאוהד חמו ואור הלר נפגשים לקבלת שבת במלון "דן רות" בצפת – החוויות בקטאר ועל ביטחון ישראל

סוף שבוע של אקטואליה, תרבות ויין: שמעון קיפניס, מנכ"ל מלון רות צפת אירח את אוהד חמו כתב חדשות 12 ואור הלר כתב חדשות 13, הרכב הא-קאפלה צ'יאלה והסומלייה ענת ברק במסגרת סוף שבוע מיוחד במלון.

המנכ"ל, שמעון קיפניס עם אוהד חמו מחדשות 12. צילומים: הראל שגיא.

סוף השבוע המיוחד ברות צפת נפתח עם ארוחת ערב בקונספט ייחודי של שף המלון גדי אולשינסקי במסגרתה הוגשו לאורחים מנות אייקוניות שנצרבו בתודעת המטבח הגלילי.  לאחר הארוחה המיוחדת, אורחי המלון נהנו ממופע של הרכב הא-קאפלה שמיניית צ'יאלה ששרו רפרטואר מרתק המורכב ברובו מעיבודים מקוריים בסגנונות רבים: מוזיקה קלאסית, מוזיקה אתנית, ג'אז, שירי נשמה, שירי עם, מוזיקה דתית, רוק, פופ, בלוז ועוד.

קיפניס ואור הלר מחדשות 13.

ביום שישי בצהריים, אורחי המלון נהנו ממפגש מרתק עם אור הלר, כתב לענייני צבא של חדשות ערוץ 13, שנתן הרצאה בנושא בעיות הביטחון בישראל של סתיו חורף 2022. לאחר ההרצאה אורחי רות צפת נהנו מקבלת שבת "מימוזה במוזה" בבר היין החדש של המלון, שכללה קוקטיילים ויין עם מוסיקה LIVE והרצאה מרתקת של אשת היין והסומלייה של המלון ענת ברק על ההיסטוריה של היין ובליווי טעימות יין.

הסומלייה ענת ברק וקיפניס.

לאחר ארוחת שישי המסורתית אורחי המלון נהנו מהרצאה מרתקת "מזרח תיכון חדיש" של אוהד חמו, כתב חדשות 12 שהיתה כסוג של שבתרבות –  בה חמו התארח לשיחה וסיפר על אירן, על הפלסטינים ועל אחורי הקלעים של המזרח התיכון. בשבת אורחי המלון נהנו מסיורים מודרכים בעיר צפת, סיור מרתק במסטאות העיר העתיקה של צפת בהדרכת דוד עמיאל ו-"סיפורו שך מקום" סיור המספר את תולדות המלון רות צפת והמבנים העתיקים שלו כחלק מהיסטורית העיר צפת.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן