fbpx

כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים נגד גנבי הסיגריות במינימרקט בשכונת נוף כנרת בצפת

לפני מספר ימים בפעילות משותפת של שוטרי משטרת צפת והירדן נלכדו שלושה חשודים שפרצו למינימרקט בשכונת נוף כנרת שבצפת. -היום (שלישי) הוגשו כנגדם כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מכתב האישום עולה כי במוקד 100 של המשטרה התקבל אירוע מבעלי המינימרקט בשכונת נוף כנרת בצפת לפיו ישנם מספר פורצים רעולי פנים בתוך בית העסק שלו. עם קבלת האירוע הוזעקו למקום שוטרי תחנת צפת. שלושת החשודים החלו במנוסה בכלי הרכב שלהם ונעצרו במחסום משטרתי בראש פינה. עם מעצר החשודים נפתחה חקירה ובחיפוש שבוצע אותרו אקדח דמה, כלי פריצה, רכוש אשר נגנב מהצרכנייה לרבות סיגריות מוצרי טבק אחרים ועוד.

מחקירת האירוע עלה כי החשודים (שנות ה-20, מהאזור) קשרו קשר להתפרץ לעסק ולצורך כך הצטיידו מבעוד מועד בכלי פריצה וכשהגיעו לצרכנייה אחד מהם התפרץ פנימה בעזרת לום מכניסה אחורית בעוד שניים מחבריו המתינו לו מחוץ לבית העסק. מהמקום נגנבו בין היתר מוצרי טבק ואלכוהול שונים בשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים.

מעצר החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט בהתאם להתפתחויות בחקירה והיום עם השלמתה הוגשו כנגדם כ"א ובקשה למעצר עד תום ההליכים ע"י חטיבת התביעות של המשטרה. מהמשטרה נמסר כי במשטרת ישראל פועלים בנחישות למעצרם והבאתם לדין של עברייני רכוש אשר פוגעים בתחושת הביטחון של האזרחים וברכושו ופועלים להרחיקם מהחברה

השאר תגובה

דילוג לתוכן