fbpx

כתב אישום: תושב הגולן חטף צעיר ושדד את כספו

שוטרי משטרת הגולן עצרו לפני מספר ימים, תושב מג'דל שמס בן 25 שחטף צעיר באיומי נשק ושדד ממנו את כספו. היום (שני) בסיום חקירה פרקליטות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת.

בתאריך 08.12.19 במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלה הודעה לפיה עלה חשד כי אדם נחטף ונשדד ובשארית כוחותיו הצליח להמלט למסעדה שם ביקש מאזרחים שיזעיקו את המשטרה. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום פגשו בקורבן וגבו את עדותו. מעדות הקורבן עלה כי זמן קצר קודם תושב מג'דל שמס חטף אותו באיומי נשק, שדד ממנו כסף מזומן ובשלב מסויים הוא ניצל את חוסר תשומת הלב של החוטף והצליח להמלט מהמקום עד לחנות הסמוכה.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה ותוך זמן קצר הצליחו לאתר את החשוד במעשה בן 25 כשהוא נמצא בביתו במג'דל שמס ובחיפוש במקום מצאו השוטרים את רכושו של הקורבן ובסמיכות לביתו גם רימון הלם שבכוחו להזיק לאדם ומחסנית M16 ובה כדורים אותם החזיק הנאשם שלא כדין.החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך מפעם לפעם בבית המשפט. מחקירת המשטרה עלה כי בין הנאשם למתלונן נתגלע סכסוך הקשור בקרובת משפחתו של המתלונן מספר ימים קודם לכן. בעקבות הסכסוך גיבש הנאשם תכנית להתנקם במתלונן.

הנאשם הזמין את המתלונן לביתו, משם יצאו השניים לנסיעה ברכבו של הקורבן, כשלפתע הנאשם שלף חפץ שנראה כמו אקדח פנה אליו ואמר לו "עכשיו אתה לא יכול לברוח לשום מקום" והצמיד את האקדח לפניו של המתלונן. בשלב מסויים הצליח הקורבן להימלט תוך כדי שהפאוץ' שלו ובתוכו מאות שקלים נשאר ברכב. עוד עלה מהחקירה כי הנאשם גנב את הפאוץ' של המתלונן עם הכסף ונמלט רגלית לביתו תוך כדי שהוא מנסה לטשטש את עקבותיו.

בסיום החקירה חוקרי המשטרה העבירו את חומר הראיות שנאסף על ידם לפרקליטות מחוז צפון אשר גיבשו תשתית ראייתית כנגד הנאשם והבוקר הגישו נגדו כתב אישום בעבירות חטיפה, החזקת נשק, שוד, שיבוש מהלכי משפט והיזק בזדון ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת.

השאר תגובה

דילוג לתוכן