fbpx

לאומי נוסף חתם בצפת: אליאב אוחנון מצטרף לקבוצת החלומות של פופי חדד

קבוצת מ.ס. דניאל צפת ממשיכה בהצהרת כוונותיה לקראת פתיחת העונה ולאחר ההחתמה של הרכז, רון סבג ושני מתאזרחים אמריקאים ולעונה נוספת של ג'רמין הול. הנהלת הקבוצה החתימה את אליאב אוחנון, עד לאחרונה שחקנה של מכבי רחובות, עמה סיים במקום השני.

אליאב אוחנון בן ה-26 (1.99 ס"מ) המשחק בעמדת הגבוה הוא ממשפחה של כדורסלנים והוא גם אחיהם הצעיר של איציק וליאל אוחנון. את הקריירה המקצועית שלו הוא החל בבני הרצליה בליגת ווינר שם שיחק לסירוגין 3 עונות. הוא הגיע לבני הרצליה, לאחר שהצטיין בנבחרת הנוער ובאקדמיה. הוא הספיק להיות בסגל נבחרת העתודה של ישראל ולשחק בהפועל מגדל העמק ומכבי הוד השרון.

המאמן שלום (פופי) חדד שרצה בשחקן גם בעונה הקודמת, נשמע מרוצה מההחתמה שהתאפשרה, תודות לפנקס הפתוח של ראש העיר צפת שוקי אוחנה שרוצה ללכת על כל הקופה למאבק לעלייה ללאומית.חדד:" אני מרוצה, מדובר בשחקן כשרוני עם נסיון שיסייע לנו רבות". בצפת מציינים שלא מדובר בהחתמה אחרונה ובכוונתם להביא שחקן רכש נוסף.

אוחנון: בא לעבוד. צילום באדיבות השחקן.

הליגה הארצית תפתח ב-18.10.20העונה 13 קבוצות בליגה

במידה ולא יהיו שינויים בצל הקורונה הליגה הארצית, אמורה להפתח ביום ראשון 18.10.20 כך הוחלט בהנהלת איגוד הכדורסל. המחזור הראשון של גביע האיגוד ייערך ב-13.10.20. עוד החליטו באותה ישיבת הנהלה כי בעונה זו יש בליגה 2 מחוזות של 13 קבוצות לעומת 24 שהיו בעונה שעברה בשני מחוזות. השנה ירדו 3 קבוצות מכל מחוז + אחת נוספת שתתמודד בגמר סל תחתון נגד מקום 2 בליגה א'. רשימת הקבוצות שתשחקנה העונה בליגה: מ.ס. צפת דניאל, מכבי קרית ביאליק,מכבי חדרה,הפועל מעלות,הפועל כפר סבא,הפועל נעם מגדלהעמק,בית"ר כפר יונה,הפועל עמק חפר,הפועל כפר קאסם,הפועלגלבוע ברוש,מכבי כרמיאל,אליצור שומרון ואליצור גבעת שמואל.

השאר תגובה

דילוג לתוכן