fbpx

לאחר 15 שנה חוזר לקצרין: רומן זדורוב ישתחרר ממאסר עד תום משפטו החוזר

 בית המשפט המחוזי בנצרת הורה היום (שלישי) לשחרר את רומן זדורוב שנאשם ברצח תאיר ראדא מהכלא בתנאים מגבילים,  כך שהמשפט החוזר יתקיים כאשר הוא במעצר בית עם אזיק אלקטרוני. זאת למרות התנגדות חריפה של הפרקליטות שטענה למסוכנות.

צילום מסך: N12.

התנאים שהציב השופט ערפאת טאהא לשחרור כללו, לבד מהאיזוק האלקטרוני, פיקוח 24 שעות ביממה ואישור על כל יציאה מהבית וזו תעשה בילווי מפקח שיקבע על ידיו. כמו כן, זדורוב יידרש להפקיד מאות אלפי שקלים. זדורוב לא צפוי לצאת לחופשי בעשרה ימים הקרובים, שכן במהלכם הוא ינסה לגייס את כספי הערבות, ולהמתין לחוות דעת בעניין האיזוק האלקטרוני. לפי בקשתו ובקשת אישתו אולגה, הוא מעוניין לשהות בבית הוריה בקצרין. לאחר הדיון, עו"ד הלוי אמר כי הוא נמצא בסיפוק גדול, אך כי המטרה הגדולה עדיין אל הושגה. "15 שנה רומן חיכה לזה, ואני אישית חמש וחצי שנים מחכה לרגע הזה. אבל יחד עם השמחה, הרגליים נטועות עמוק בקרקע. יש לי מטרה והיא לזכות את רומן", אמר.

הפרקליטות צריכה לשקול כעת האם לבקש עיכוב ביצוע על מנת לערער לבית המשפט העליון על ההחלטה. כזכור, במאי האחרון החליט המשנה לנשיאת העליון בדימוס, השופט חנן מלצר, לקיים משפט חוזר לזדורוב. חודש שעבר החליט פרקליט המדינה, עמית איסמן, לקיים את המשפט החוזר ולא לוותר עליו, אחרת המשמעות הייתה שחרורו המיידי של זדורוב.

השאר תגובה

דילוג לתוכן